کاپیتان گل‌گهر بخاطر محرومیت نمی‌تواند در بازی حساس با آلومینیوم به میدان برود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در شرایطی پس از دیدار جام حذفی به استقبال مسابقه مهم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک می‌رود که در این بازی نمی‌تواند از کاپیتان خود که فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود، بهره ببرد.

امین پورعلی که در همه مسابقات این فصل گل‌گهر به میدان رفته و مهره موثر این تیم در خط میانی به شمار می‌رفت، در دیدار اخیرشان مقابل فولاد طی ۲۰ دقیقه حضورش در زمین با ۶ پاس صحیح از هفت پاس و همچنین یک دفع توپ و یک نبرد هوایی موفق، روند خوبی طی کرده بود ولی خطای هند و اخراج او موجب شد تا نتواند در ترکیب سیرجانی‌ها بماند.

کاپیتان گل‌گهر سیرجان که پیش از دیدار با فولاد در دو مسابقه مقابل تراکتور و پیکان گلزنی کرده و در دو دیدار با پرسپولیس و سپاهان هم پاس گل داده بود، حالا نمی‌تواند در بازی هفته یازدهم لیگ برتر مثل قبل در ترکیب تیمش قرار بگیرد تا امیر قلعه‌نویی مجبور به استفاده از دیگر هافبک‌های تیمش برابر آلومینیوم اراک شود.

 

البته گل‌گهر سیرجان می‌تواند از پورعلی و علیرضا علیزاده در دیدار روز یکشنبه جام حذفی مقابل شهرداری آستارا بهره ببرد، اما این دو هافبک دفاعی تاثیرگذار سیرجانی‌ها از دیدار با آلومینیوم اراک محروم هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر