روبروت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، شب گذشته با گلزنی به ولفسبورگ رکورد مهمی را جابجا کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ جمعه شب در هفته هفدهم بوندسلیگا با چهار گل از سد ولفسبورگ عبور کرد و لواندوفسکی نیز یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. 

با این حال به نظر می‌رسد که لوا مشکلی دارد که مطمئن از نظر ورزشی نیست، چرا که همچنان به روند گلزنی‌هایش ادامه می‌دهد. این ستاره لهستانی با گلزنی در بازی شب گذشته موفق شد به رکورد 69 گل زده کریستیانو رونالدو در سال 2013 برسد و در عین حال رکورد 42 گل زده و گرد مولر در یک سال در بوندسلیگا را نیز بشکند. 

هرچند نکته قابل توجه این بود که لوا  پس از گلی که در بازی برابر ولفسبورگ به ثمر رساند خوشحالی نکرد. این بازیکن که معمولا پس از همه گل‌هایش شادی می‌کند، قیافه‌ای عبوس و خونسرد به خود گرفت و با جدیت به سمت مرکز زمین برگشت. این بازیکن اخیرا انتقاداتی از هم تیمی‌هایش را در زمانی که احساس می‌کرد آنها آنطور که باید بازی نمی‌کنند مطرح کرده بود. محتمل است که عصبانیت او از سبک جدید بازی مشکلی باشد که او در حال حاضر با آن درگیر است. 

لواندوفسکی یک ماه پیش در زمان حضور در اردوی تیم ملی گفته بود:« گل کردن موقعیت‌ها یا یافتن جایگاهم در زمین اخیرا در بایرن چندان برایم آسان نیست. وقتی شما با شش بازیکن هجومی بازی می‌کنید و حریف بسیار دفاعی است، کار برای مهاجم سخت می‌شود.»

 

با این حال به نظر می‌رسد که این تغییرات تاثیر زیادی هم روی شم گلزنی او نداشته است. این بازیکن تحت هدایت ناگلزمان نیز به اندازه دوران هانسی فلیک در امر گلزنی موفق بوده و هر 71 دقیقه یک گل وارد دروازه حریفان کرده است. 

این مربی آلمانی روز گذشته گفت:« من این آمار را با سال گذشته مقایسه کردم، عملکرد او در محوطه جریمه و بسیاری ابعاد دیگر پیشرفت کرده است. او حالا موقعیت بیشتری در اطراف محوطه جریمه دارد. بنابراین همه چیز در بهترین حالتش قرار دارد.»

ناگلزمان همچنین اضافه کرد:« من به خوشحالی نکردن او هم توجه کردم. این طبیعی است که گاهی هرکسی صددرصد از عملکردش و روندی که تیم دارد راضی نباشد. ما به طور مداوم درباره این مسائل صحبت می‌کنیم تا او تا جایی که می‌تواند در زمین خوشحال و راضی باشد. نکته مهم این است که او گلزنی می‌کند. او می‌تواند این تصمیم را بگیرد که آیا پس از گل خوشحالی کند یا خیر.»

هرچند امکان دارد که این موضوع به ارلینگ هالند نیز مربوط باشد، بازیکن قدرتمندی که آمار گلزنی خود را به هر 63 دقیقه رسانده و اگر لواندوفسکی و مدیران بایرن برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، ممکن است به گزینه جدی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تبدیل شود. 

خصوصا که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اخیرا مدعی شده بودند که رویای به تن کردن پیراهن رئال مادرید هنوز در سر لواندوفسکی وجود دارد. به نظر می‌رسد که ماه‌های هیجان‌انگیزی در پیش است و این تنش از همین حالا در زبان بدن لوا دیده می‌شود. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر