بارسلونا با گلزنی چهره‌های جوان خود موفق به شکست دادن الچه شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی هفته های اخیر و به واسطه ناکامی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در حال سپری کردن شرایط دشواری است اما هواداران این تیم برخلاف دوران سرمربی قبلی، به این سرمربی اعتقاد زیادی دارند و این بزرگترین برگ برنده ژاوی است.

اعتماد بالا به ژاوی و البته تیزبینی این مربی در کشف و استفاده از استعدادهای جوان بارسا باعث شده تا با اضافه شدن چندین چهره جوان و زیر 20 سال به ترکیب تیم، خونی تازه در رگ های آبی اناری ها جریان پیدا کند.

فرران ژوتگلا 21 ساله فقط به 16 دقیقه زمان نیاز داشت تا در اولین حضورش در ترکیب اصلی برای بارسا گلزنی کند. او با این گل سومین گلزن سریع تیمش در قرن بیست و یکم شد.

بارسلونای ژاوی امشب در حالی موفق شد با نتیجه سه بر دو میهمان خود در هفته هجدهم را شکست دهد که با گل های فران ژوتگلا و گاوی در نیمه اول برنده راهی رختکن شد اما در عرض دو دقیقه (63-64) دو بار دروازه خود را باز شده دید تا در آستانه از دست دادن یک برد مسلم قرار بگیرد.

چند دقیقه بعد از گلزنی ژوتگلا، نوبت به گاوی رسید تا گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند. این گل، مثل گل ژوتگلا، اولین گل ستاره 17 ساله بارسا برای تیم اصلی بود که در کنار پاس گلی که او داد، شب درخشانی را برایش رقم زد.

تیم جوان ژاوی و پدیده هایی که قرار است آینده بارسا را شکل بدهند بعد از دریافت دو گل و تغییر شوک کننده نتیجه، آرامش خود را حفظ کردند و موفق به زدن گل سوم شدند؛ کاری که انجام آن نشان از انسجام تیمی و روحیه جنگندگی بالا در تیم بارسلونا داشت؛ گل سوم را گاوی 17 ساله (زننده گل دوم) برای نیکو گونزالس 19 ساله ساخت تا در شبی که ژوتگلای 22 ساله گل اول را زده بود، ژاوی با یک مشت پسر بچه آینده دار از سد حریف بگذرد.

در شرایطی که بعد از شوک دو دقیقه ای الچه و به تساوی کشاندن بازی خیلی ها تصور می کردند که کار تیم جوان ژاوی تمام شده و حتی احتمال دریافت گل سوم هم وجود دارد، یک ستاره جوان دیگر برای آبی اناری ها گلزنی کرد تا پسربچه های آینده دار بارسا، شبی رویایی برای تیم شان رقم بزنند؛ نیکو گونزالس 19 ساله در دقیقه 85 روی پاس گاوی دروازه حریف را باز کرد تا یکی از سه ضلع مثلث طلایی امشب لقب بگیرد.

کافی است ماشین حساب به دست گرفته و یک جمع و تقسیم ساده انجام دهید؛ آن گاه به عدد شگفت انگیز 19.33 خواهید رسید؛ این عدد، میانگین سنی گلزنان بارسلونا در بازی امشب است که واقعا تحسین برانگیز به حساب می آید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر