نساجی امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور میهمان آرمان گهر سیرجان است. تیمی که در لیگ یک سوم است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که لیگ برتر این فصل را خوب شروع کرده و با وجود قرعه سخت در هفته های ابتدایی و بازی با همه تیم های مدعی در خانه حریفان و هم چنین کیفیت بد زمین استادیوم شهدای ساری 11 امتیاز کسب کرده و تیم دهم جدول رده بندی به حساب می آید فصل گذشته  از جام حذفی خاطره تلخی به یاد دارد و همین موجب می شود مصاف امروز با آرمن گهر را جدی بگیرد و خود را تیم از پیش برنده این دیدار ندادند. 

نساجی فصل گذشته بعد از سه برد متوالی بعد از حضور ساکت الهامی در خانه خود میزبان ملوان در جام حذفی بود و در مسابقه ای که تیم ملوان به مراتب بهتر فوتبال کرد یک بر صفر بازنده شد و در پایان بازی سرمربی نساجی به این نکته اشاره داشت که اگر حریف دسته اولی در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل می کرد می توانست با نتیجه بهتری زمین بازی را ترک کند. 

بر همین اساس نساجی پیش از بازی با آرمان گهر با همه نفراتش تمرین کرده است و به نظر می رسد در مصاف امروز با آرمان گهر حریف دسته اولی را دست کم نگیرد. البته تغییر در ترکیب نساجی پیش از این بازی محتمل است به این خاطر که این تیم چند بازیکن اصلی را در ترکیب نخواهد داشت. ایوب کلانتری و کریم اسلامی دو مهره تاثیر گذار نساجی در بازی های اخیر مصدوم شده اند و در اردوی تیم حضور ندارند. 

نساجی در 5 هفته پایانی لیگ برتر با تیم های نیمه پایین جدول هم بازی خواهد کرد و این شانس را دارد با کسب امتیازات لازم رتبه بهتری را در جدول رده بندی لیگ برتر تجربه کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر