هرتابرلین با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم شکست مقابل دورتموند را به پیروزی تبدیل کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در شبی که ابتدا از هرتا پیش افتاده بود، در نهایت 2-3 مغلوب این تیم شد تا سال 2021 را با فاصله 9 امتیاز با بایرن مونیخ تمام کند. دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 13 و روی ارسال توماس مونیه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر مارکو رویس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما حملات دورتموند در اواسط نیمه اول نتیجه داد و این تیم به گل رسید. جولین برانت در گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او از زاویه ای دشوار و به زیبایی وارد دروازه هرتا شد تا دورتموند از حریف خود پیش افتد.

هرتابرلین در دقیقه 39 می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه جردن توروناریگا از سمت چپ محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت و در نهایت این دورتموند بود که با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

هرتا با شروع نیمه دوم به گل اول دست یافت. ایشاک بلفودیل در سمت چپ محوطه حرکت کرده و در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای زمینی موفق به گلزنی شد. اما در دقیقه 57 این بار ریچر از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرده و خیلی زود موفق به زدن گل دوم هم شد.

در دقیقه 69 با حرکت ایشاک بلفودیل در مرکز محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او را دروازه بان دورتموند مهار کرد. اما در دقیقه 69 هرتابرلین این بار با ضربه ریچر از مرکز محوطه به گل سوم هم دست یافت. دورتموند در صدد جبران برآمده و در دقیقه 85 و با ضربه سر استفن تیگس از مرکز محوطه موفق به زدن گل دوم شد. اما بازگشت دورتموند تکمیل نشد و این تیم 2-3 مقابل هرتا شکست خورد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر