بارسلونا در دیداری دشوار در نهایت با گلزنی در دقایق پایانی 2-3 از سد الچه گذشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که برتری نیمه اول را در فاصله دو دقیقه در نیمه دوم از دست داد، در نهایت با گلزنی نیکو گونزالز در دقایق پایانی توانست در خانه 2-3 الچه را مغلوب کند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو حمله به گل اول خود نیز دست یافت. ارسال دقیق عثمان دمبله با پرواز بلند و ضربه سر دقیق فران ژوتگلا همراه شد و این بازیکن جوان در دقیقه 16 دروازه الچه را باز کرد.

حملات بلوگرانا ادامه یافت و این تیم لحظاتی بعد به گل دوم خود نیز دست پیدا کرد. روی پاس کلمنت لانگله، این بار گاوی در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل دوم بارسلونا نیز شد.

 

در دقیقه 25 این بار روی حرکت عثمان دمبله بود که فرانکی دی یونگ در محوطه جریمه الچه موقعیت مناسبی برای زدن گل سوم هم داشت، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم عثمان دمبله در نقش پاسور ظاهر شده و می تواست زمینه ساز گل سوم بارسلونا لقب گیرد، اما ضربه فران ژوتگلا روی پاس این بازیکن و در موقعیتی تک به تک با مهار بادیا همراه شد.

در اواخر نیمه اول این بار عبدالصمد الزلزولی با حرکت از سمت چپ به داخل خود را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه او نیز از بالای دروازه الچه به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-2 بارسلونا به اتمام رسید.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم این الچه بود که بازی را بهتر آغاز کرد و توسط پرز می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما حضور به موقع رونالد آرائوخو مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 58 فران ژوتگلا روی پاس دقیق گاوی فرصت خوبی برای زدن گل سوم بارسلونا داشت، اما بادیا یک بار دیگر واکنش درخشانی داشته و مانع باز شدن دروازه الچه برای بار سوم شد.

اما در ادامه و به فاصله دو دقیقه دو بار دروازه بارسلونا باز شد. ابتدا روی پاس بویه بود که ته ته مورنته در سمت راست محوطه جریمه الچه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به سمت مخالف توانست اختلاف را به حداقل برساند.

اما در دقیقه 62 این بار ارسال مورنته به دیرک دورتر با ضربه سر میلا همراه شده و خیلی زود و در فاصله ای کوتاه الچه موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

دقایقی بعد و پس از تغییر مسیر توپ در محوطه جریمه الچه بود که فران ژوتگلا در دو قدمی دروازه موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل سوم بارسلونا داشت، اما در عین ناباوری توپ را به بیرون زد. در دقیقه 74 این بار تغییر جهت توپ در محوطه الچه باعث شد نیکو گونزالز صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شود، اما ضربه او نیز توسط بادیا مهار شد.

اما در دقیقه 85 بارسلونا به گل سوم دست یافت. روی ارسال عرضی گاوی، این نیکو گونزالز بود که در مرکز محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه کار را تمام کرد تا در نهایت بارسلونا در این دیدار دشوار به پیروزی برسد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر