نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم، از پیروزی این تیم مقابل آتالانتا ابراز خوشحالی کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در یک مسابقه بسیار حساس مهمان آتالانتا بود و در حالی که تصور می‌شد آنها کار دشواری برای کسب امتیاز در برگامو داشته باشند، اما نهایتاً شاگردان ژوزه مورینیو با ارائه یک نمایش فوق العاده و با نتیجه 4-1 بر حریف خود غلبه کردند؛ موضوعی که باعث شد رم تا حدودی فاصله خود را با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاهش دهد.

نیکولو زانیولو که در مسابقه امشب یکی از گل‌های جالوروسی را به ثمر رساند، در پایان بازی پیرامون این پیروزی گفت: " به غیر از گل من به خاطر این پیروزی بسیار خوشحال هستم چرا که مقابل یکی از رقبای مستقیم خود را در راه کسب رتبه چهارم به پیروزی رسیدیم و باید همینگونه ادامه دهیم.

ما هر آنچه که مربی خواسته بود را انجام دادیم. اینکه محکم باشیم و در ضد حملات قدرتمند عمل کنیم. ما تیم قدرتمندی هستیم. این رم است نه آن چیزی که مقابل اینتر دیدید و نهایتاً همین باعث شد که ما سه امتیاز را به خانه ببریم."

 

گفتنی است از چند هفته پیش شایعاتی درباره اختلاف بین ستاره ملی پوش رم و ژوزه مورینیو به گوش رسیده بود اما حالا به نظر می‌رسد که رابطه این دو در بهترین حالت ممکن قرار دارد و سرمربی پرتغالی در ادامه فصل حساب ویژه ای روی زانیولو باز می‌کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر