کالچو مرکاتو مدعی شد ادینسون کاوانی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در این فصل به لحاظ گلزنی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و در 17 بازی ابتدایی خود تنها 23 گل به ثمر رسانده است؛ این موضوع باعث شده که آنها در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مهاجم جدید باشند که ادینسون کاوانی در کنار مائورو ایکاردی اصلی ترین گزینه های این تیم محسوب می شوند.

یوونتوس در روزهای گذشته پیشنهاداتی را به ستاره اروگوئه‌ای ارائه داده اما حالا در آستانه یک شکست نقل و انتقالاتی قرار گرفته است زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا با ادینسون کاوانی به توافق کامل دست یافته و قرار است این بازیکن جانشین سرخیو آگوئرو شود که اخیراً به دلیل مشکلات قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بر اساس گزارشی که کالچو مرکاتو در این باره منتشر کرده بارسلونا به مهاجم اروگوئه ای 34 ساله پیشنهاد قراردادی 18 ماهه داده است. تا ژوئن، بازیکن 3.5 میلیون یورو خالص به علاوه 1 میلیون یورو اضافه درآمد خواهد داشت و در فصل آینده این رقم به 4 میلیون یورو خالص به اضافه 1.5 میلیون یورو اضافه‌ که مربوط به اهداف تیمی و فردی است، افزایش خواهد یافت.

 

همچنین گزارش ها حکایت از آن دارد که ادینسون کاوانی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت هم داده است و احتمالاً در اولین روزهای نقل و انتقالات ژانویه حضور این ستاره اروگوئه‌ای در نوکمپ رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر