رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل 1400-1401 امروز آغاز شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" پس از انجام رقابت‌های مرحله سوم با حضور تیم‌های لیگ یکی، حالا امروز مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی با اضافه شدن تیم‌های لیگ برتری به گردونه رقابت‌ها در جریان است و 12 تیم امروز تکلیف صعودشان به جمع شانزده تیم برتر رقابت‌ها در فصل جدید مشخص خواهد شد.

همراه ما با گزارش لحظه به لحظه از تعیین تیم‌های صعودکننده به جمع 16 تیم برتر رقابت‌ها باشید:

شهر خودرو 2 - 1 استقلال ملاثانی؛ اولین لبخند فصل تیمِ مشهدی

 

شاگردان سیدعباسی در دوئل با حریف لیگ یکی خود تیم برتر زمین بودند اما با این‌حال غافلگیر شدند و رضا کرملاچعب مهاجم سابق پرسپولیس که امروز به صورت تعویضی به زمین آمد، گل برتری را برای استقلالی‌ها زد اما محمدرضا فلاحیان هافبک تعویضی شهر خودرو پیش از پایان بازی توانست گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند و در اوقات تلف شده و در ثانیه‌های پایانی فلاحیان درخشش خود را تکمیل کرد و توانست گل دوم را هم برای شهر خودرو بزند تا عنابی‌پوشان مشهدی با کسب اولین برد فصل به جمع 16 تیم جام حذفی صعود کنند.

آلومینیوم اراک 2 - 0 فجرسپاسی؛ تاخت و تاز ادامه‌دار ایرالکو

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیداری خانگی موفق شد در مقابل حریف لیگ برتری خود، نمایش بهتری نسبت به فجر از خود به جای بگذارد و شاگردان رسول خطیبی شانس پیروزی در 90 دقیقه را هم داشتند اما بدشانسی و درخشش ملک دروازه‌بان فجر این اجازه را به آن‌ها نداد اما سرانجام در اوقات اضافی و 10 دقیقه پایانی بازی با گلزنی امیرمحمد هوشمند و امیر نوری، برد نصیب ایرالکو شد تا شاگردان خطیبی با حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در این فصل بتوانند با کنار زدن رقیب لیگ برتری به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود نمایند.

خیبر خرم آباد 3 - 1 مس شهربابک؛ صعودپرگل خیبر در روز جنجالی

سفیدپوشان خیبر خرم آباد در مصاف با حریف لیگ یکی خود توانستند یک روز درخشان را سپری کنند و در حالی‌که نیمه نخست با برتری 2 گله شاگردان ویسی با گلزنی مهرداد قنبری و فرزاد محمدی به پایان رسید، آن‌ها در نیمه دوم به خوبی از این برتری محافظت کردند و توانستند دست پر از میدان مسابقه خارج شوند و با کسب پیروزی 3-1 حریف لیگ یکی را از گردونه بازی‌ها خارج کنند و خود به جمع 16 تیم برتر رقابت‌ها بروند؛ این برد در شرایطی به دست آمد که کادرفنی دو تیم اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد داور بازی داشتند و ویسی دقایق پایانی بازی از کنار زمین اخراج شد. ضمن آن‌که تک گل مس به شکلی دیدنی و استثنایی توسط میلاد شعبانلو به ثمر رسید.

پیکان 1- قشقایی شیراز صفر؛ ضیافت پنالتی‌ها در طول 90 دقیقه!

این مسابقه بسیار سخت و درگیرانه برای دو تیم دنبال شد و پیکان در نیمه نخست فرصت بسیار مناسبی داشت که از شیرازی‌ها پیش بیفتد. پیکانی‌ها در دقیقه 23 صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی شدند که این فرصت را مهدی محبی از دست داد. بازیکن پیکان در مصافی تک به تک با گلر قشقایی و در شرایطی که فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشت، با مهار مناسب وی مواجه شد تا دو تیم با تساوی کار را دنبال کنند و قشقایی بازنده به رختکن نرود. تلاش دو تیم برای گل‌زنی در نیمه دوم نیز حدود سی دقیقه ثمری نداشت تا اینکه پیکان بار دیگر صاحب ضربه پنالتی داشت. این بار غلامرضا ثابت ایمانی که خووش پنالتی را گرفته بود پشت این ضربه حساس ایستاد و توپ را به سمت راست دروازه‌بان زد و در شرایطی که گلر قشقایی بازهم جهت توپ را تشخیص داده بود چند سانتی‌متر کم آورد تا گل برای پیکان به ثمر برسد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر