یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان بازی مقابل تاتنهام به شدت عصبانی شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که در برخی دقایق بسیار خوش شانس بود و البته بازی برده را نیز با تساوی عوض کرد، در نهایت در خانه تاتنهام به تساوی 2-2 رضایت داد تا فاصله اش با منچسترسیتی در صدر جدول به سه امتیاز افزایش پیدا کند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها در پایان این دیدار کسب تساوی در خانه تاتنهام را نتیجه ای خوب توصیف کرد، اما  به برخی تصمیمات داوری معترض بوده و مدعی شد یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشده و البته هری کین هم از زمین اخراج نشده است.

البته پیش از شروع مصاحبه یورگن کلوپ در همان میدان عصبانیت خود را به داور نشان داده و به شدت به او اعتراض کرد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار خطاب به پل تیرنی گفت: "تو هرگز فوتبال بازی نکرده ای و بین همه داوران من فقط با تو یکی مشکل دارم."

 

یورگن کلوپ گفت: "اجازه دهید با صحبت در مورد نتیجه بازی امشب شروع کنیم. نتیجه خوب است و البته با تصمیمات متفاوت داور ممکن بود نتیجه دیگری هم رقم بخورد، اما در کل کسب نتیجه 2-2 در خانه تاتنهام خوب است. این دیدار به دلایل زیادی برای ما دشوار بود. یکی از دلایل این بود که باید تغییرات زیادی اعمال می کردیم.

ما مقابل تاتنهامی بازی کردیم که از روش 2-5-3 بهره برده و وقتی بازیکنان این تیم توپ را به دست آوردند، تا آنجا که ممکن بود با قدرت به آن ضربه زدند تا هری کین و سون هیونگ مین با سرعت خود به توپ برسند.

در مورد صحنه اخراج اندرو رابرتسون بگویم که ما دوباره آن لحظه را تماشا کردیم و بله، داور می‌توانست به او کارت قرمز بدهد. اندرو واقعا پسر خوبی است، اما در آن لحظه کنترل خود را کمی از دست داد. اما فکر می‌کنم همه ما موافقیم که هری کین هم باید کارت قرمز می گرفت.

من نمی دانم که آیا کاپیتانی هری کین در تیم ملی انگلیس در این مورد به او کمک کرده یا خیر، اما این یک کارت قرمز صد در صد بود. البته داور در بهترین موقعیت برای دیدن این صحنه قرار داشت و نمی دانم مشکل او چیست.

صحنه ای که یورگن کلوپ را بسیار عصبانی کرد؛ برخورد شدید هری کین با اندرو رابرتسون و داوری که هیچ عکس العملی نشان نداد.

در موقعیت پنالتی نیز آقای تیرنی به من گفت که تصور کرده دیگو ژوتا برای پنالتی گرفتن سرعت خود را در محوطه جریمه کم کرده است. در نیمه دوم تیم من خستگی روزهای اخیر را حس می کد، اما تاتنهام سرزنده تر شده و انگار تازه گرم شده بود.

شرایط واکسیناسیون کرونا در لیورپول؟ اینطور نیست که ما بازیکنان را مجبور به انجام این کار کنیم، اما اگر می خواهید عضو باشگاه باشید، باید از قوانین باشگاه پیروی کنید."

البته یورگن کلوپ بعد از گذشت چند لحظه آرامش پییدا کرده و اینگونه با سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام و زننده گل دوم حریف خوش و بش کرد تا این شب پرحاشیه اینگونه برای او به اتمام برسد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر