نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز گذشته در سیرجان ودر استایوم امام علی این شهر موفق شد تیم خوب آرمان گهر را با تک گل حسن نجفی شکست دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که فصل گذشته با شکست در برابر ملوان در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر غافلگیر شد دیروز با نفرات اصلی خود البته در غیاب چند مهره کلیدی از جمله کریم اسلامی – ایوب کلانتری – مسعود شجاعی – سعید بیگی و... به میدان رفت و در همان نیمه نخست گل صعود را به ثمر رساند و زننده این گل کسی نبود جز حسن نجفی. گلی که به نظر می رسد یکی از زیباترین گل های این فصل جام حذفی باشد. روی یک ارسال از جناج راست و دفع ناقص مدافع آرمان گهر حسن نجفی توپی که به سمت خط طولی زمین می رفت را از آن خود کرد و رو به دروازه آرمان گهر شد و بعد از یک و دو با مهرداد عبدی از پشت محوطه جریمه آرمان گهر دروازه این تیم را نشانه گرفت و شوت این بازیکن به زیبایی هر چه تمامتر تبدیل به گل شد و همین یک گل برای صعود نساجی به دور بعدی بازی ها کافی بود. 

این چهارمین گل حسن نجفی برای نساجی بود. وینگ بک چپ نساجی پیش از این سه بار برای تیم در بازی های لیگ برتر گلزنی کرده بود و در کنار کریم اسلامی بهترین گلزن تیم مازنی به حساب می آید. کریم اسلامی هم تا به اینجای کار 4 گل برای نساجی به ثمر رسانده است. او به دلیل مصدومیت در بازی با آلومینیوم اراک نتوانست نساجی را در سفر به سیرجان و بازی با آرمان گهر همراهی کند. تیمی که در لیگ یک، یکی از مدعیان صعود به حساب می آید و دیروز هم در مصاف با نساجی ارایه گر خوبی بود و در دقایق پایانی بازی با نساجی فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد که هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد. 

شادی گل حسن نجفی در این بازی همانند دیدارهای قبلی بود. بوسیدن تتوی دستش که تصویر یک فرشته است و به یاد دختر کوچکش آنرا می بوسد. 

عکس: مهدی افشاری

تگ های مرتبط

ارسال نظر