کارلو آنچلوتی سرمربی رئال معتقد است علی رغم از دست رفتن دو امتیاز خانگی برابر کادیز، نمایش بازیکنانش راضی کننده بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لالیگای اسپانیا، امشب رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم کادیز بود که این بازی در نهایت نه برنده داشت و نه گل.

کهکشانی‌ها اگرچه در آخرین بازی خانگی‌شان در سال 2021 و نیم‌فصل نخست لالیگا، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند اما با یک امتیاز همین بازی 43 امتیازی شدند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« هر کاری برای پیروزی کردیم و دیگر نمی دانم برای رسیدن به گل باید چه طرح و برنامه ای پیاده می شد. در ضربه‌های آخر باید کمی بهتر عمل می کردیم ولی معتقدم بازیکنان تلاش شان را کردند و نباید توقع بیشتری داشت. هیچ بازیکنی کم نگذاشت و از تیم رضایت دارم.»

 

کارلتو ادامه داد:« نیمه اول هدف این بود که لایه های دفاعی پرتعداد کادیز را بشکنیم ولی جدیت و جنگندگی مان در حد بالایی نبود. نیمه دوم همه چیز بهتر شد و موقعیت های زیادی خلق کردیم. امشب ولی توپ نمی خواست وارد دروازه شود. به شخصه از تیم راضی هستم با وجود اینکه دو امتیاز خانگی را از دست دادیم.»

ادن هازارد:« او نیمه اول خوبی نداشت و به سختی می توانست خودش را با جریان بازی وفق بدهد. نیمه دوم اما هازاردی متفاوت را دیدیم. همکاری بهتری با هم تیمی هایش داشت و برای مهاجمان، چندین شانس گل نیز خلق کرد.»

فقر گل در بازی امشب:« پیش از این برابر اوساسونا نیز شرایطی مشابه را تجربه کردیم. متاسفانه برابر تیم هایی که فشرده و عقب بازی می کنند، به مشکل برخورد می کنیم. نقیصه ای که باید برطرف شود.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر