میکائیل کویزانس، هافبک جوان و فرانسوی بایرن مونیخ در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، میکائیل کویزانس، هافبک 22 ساله بعد از یک فصل حضور قرضی در مارسی دوباره به بایرن مونیخ بازگشته و البته در فصل جاری جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشته است. اما یک حرکت عجیب از سوی میکائیل کویزانس در مسابقه این هفته مقابل ولفسبورگ احتمالا به منزله پایان دوران ورزشی این بازیکن در مونیخ خواهد بود.

نشریه بیلد مدعی شد میکائیل کویزانس پس از اینکه در دیدار مقابل وولفسبورگ در ترکیب ثابت بایرن مونیخ قرار نگرفت و در ادامه وارد زمین هم نشده، عصبانی شد و حوله خود را از روی نیمکت به سمت یولیان ناگلزمان پرتاب کرده است. البته سرمربی جوان بایرن مونیخ در آن لحظه پشت به کویزانس در کنار زمین بوده و متوجه این حرکت بازیکن جوان تیم خود نشده است.

این احتمالا آخرین حرکت کویزانس در دوران حضور در بایرن مونیخ بود و باشگاه قصد دارد این بازیکن فرانسوی را به فروش برساند. مدیران و کادر فنی باشگاه معتقدند کویزانس از نظر فنی از استعداد بالایی برخوردار است، اما شخصیت نامطلوبی داشته و خودش تصور می‌کند نیمکت‌نشینی حق او نیست.

احتمال خروج این بازیکن از رختکن بایرن مونیخ در ژانویه نیز بررسی شده و ممکن است میکائیل کویزانس در هفته آتی این باشگاه را ترک کند. به هر حال این رفتار تند هرگز مورد قبول مدیران بایرن مونیخ نیست و در واقع میکائیل کویزانس با این نوع اعتراض، سند جدایی خود از این باشگاه را شخصا امضا کرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر