شنل قهرمانی در بازی حساس جام حذفی استقلال روی دوش آرمان رمضانی افتاد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بلند قامت استقلال که امروز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، عامل اصلی فشار آبی ها روی دروازه نود در 60 دقیقه پایانی بود.

رمضانی که یکی دو بار در مرز گلزنی مغلوب مدافعان و دروازه‌بان حریف شد، یکبار با یک ضربه سر تماشایی دروازه حریف را تهدید کرد که گلر نود با واکنش معجزه آسا توپ را به کرنر فرستاد. با این حال او در دقیقه 87 با یک ضربه سر محکم دروازه نود را باز کرد تا تیم از کابوس حذف نجات پیدا کند.

نکته اینکه رمضانی بعد از این گل مدام با حرکت انگشت خودش را نشان می‌داد تا به نوعی و به زبان بی‌زبانی بگوید شایستگی هایش در ترافیک مهاجمان در استقلال دیده نمی‌شود. 

 

او در نیمه اول وقت اضافه نیز یک شوت تماشایی از پشت هجده قدم به دروازه حریف زد که این توپ روی تیر افقی دروازه نشست و راهی به گل نیافت. اگر این توپ گل می‌شد می‌توانست زیباترین گل امروز جام حذفی لقب بگیرد.

رمضانی همچنین یکبار نیز در محوطه جریمه نود سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. او مسابقه حساس استقلال مقابل نود در جام حذفی را در نهایت با نمره قبولی و کمی بدشانسی ترک کرد. اگرچه همان تک گل او نیز برای اینکه استقلالی‌ها دوباره برای این بازیکن اعتباری قائل شوند،‌کافی است. 

رمضانی که دوران حضورش در استقلال به یک سال نزدیک می‌شود، با کمترین حاشیه یک مهاجم جانشین و در خدمت تیم بوده که هرگز حاشیه خاصی را برای تیمش ایجاد نکرده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر