سرمربی تیم شهرداری نوشهر معتقد است که شکست مقابل فولاد می تواند درس های خوبی برای تیمش در لیگ دسته دو به همراه داشته باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم دسته دومی شهرداری نوشهر با سه گل مغلوب فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد. محسن بنگر، سرمربی تیم شهرداری در نشست خبری پس از این بازی گفت: امیدوارم که فولاد همین روند را تا بازی فینال جام حذفی ادامه بدهد.

او ادامه داد: ما به دنبال کسب تجربه از این بازی بودیم و قطعا از تقابل با فولاد چیزهای زیادی یاد می گیریم. پنالتی نیمه اول فولاد باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد و در ادامه یک گل به خودی هم دریافت کردیم.

سرمربی شهرداری نوشهر با اشاره به اشتباهات زیاد بازیکنانش تاکید کرد: روی اشتباه هافبک ما که توپ را لو داد، فولاد به گل سوم رسید و در روزی که حریف خیلی خوب بود ولی اعتقاد دارم که ما به خودمان باختیم. البته این باخت به ما کمک می کند که در لیگ دسته دوم موفق تر عمل کنیم.

بنگر در واکنش به سوالی در خصوص رفتار آرام و حضور بدون سر و صدایش در کنار خط تاکید کرد: برای این بازی تمرینات لازم را انجام داده بودیم و نیازی به داد و بیداد در کنار زمین نبود که بخواهیم خدای ناکرده افکار بازیکنان را هم بی دلیل درگیر کنیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر