منچستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده با چهار گل نیوکاسل را شکست دهد و همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، صدرنشین رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، امروز در چارچوب هفته هجدهم مهمان تیم قعر جدولی نیوکاسل بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

منچسترسیتی کار را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 5 به گل اول دست پیدا کند. اشتباه عجیب مدافع نیوکاسل روبن دیاز پیش‌تاخته را در مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

چند دقیقه بعد نیوکاسل این فرصت را داشت که کار را به تساوی بکشاند؛ جایی که یک شوت از پشت محوطه جریمه توسط جوئلینتون با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه منچسترسیتی عبور کرد.

در دقیقه 27 منچستر سیتی موفق شد به شکلی بسیار زیبا گل دوم را به ثمر برساند. ضربه فوق العاده و مهار نشدنی ژائو کانسلو به گوشه دروازه رفت تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه نیمه اول منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما گل دیگری در بازی به ثمر نرسید تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 2-0 به سود سیتی به پایان برسد.

مطابق انتظار منچسترسیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و نهایتا توانست در دقیقه 63 به گل سوم دست پیدا کند. ارسال الکساندر زینچنکو به روی دروازه ضربه تمام کننده و والی ریاض محرز همراه شد تا بازی 3-0 شود.

در دقیقه 81 نیوکاسل می توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه سر کالوم ویلسون با واکنش فوق العاده و استثنایی ادرسون به کرنر  فرستاده شد.

در دقیقه 86 حرکت فوق العاده گابریل ژسوس و نفوذ او به محوطه جریمه با پاس زیبای او برای رحیم استرلینگ همراه شد و این بازیکن نیز دروازه خالی حریف را باز کرد تا این مسابقه در نهایت با نتیجه 4-0 تمام شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر