مربی مس کرمان میگوید که شعار این تیم در جام حذفی یک گام به جلوتر است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، آرتا منهاجی مربی مس کرمان پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما در جام حذفی با تیم جوانترمان شرکت می‌کنیم. به خواسته باشگاه و تصمیمی که سرمربی محترممان گرفته و در همین بازی هم مثل بازی قبل گذشته خوشه طلایی هشت نفر از جوان های باشگاه که شش نفر از بچه ها بومی بودند، شرکت کردند. بازی با روند خوبی جلو می‌رفت و طبق خواسته‌مان به گل اول رسیدیم. بر اساس همان جوانی که تیممان داشت دقایقی را در نیمه اول دادیم و تیم ماشین سازی هم فشار زیادی در آن دقایق آورد و عملکرد گلرمان خیلی خوب بود و بازی برابر شد.

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت هایی که آقای حسین خانی در بین نیمه داشتند جوان هایمام دوباره خودشان را پیدا کردند و نیمه دوم را تقریبا توانستیم خوب کنترل کنیم و یک گام دیگر به جلو در جام حذفی برداریم. ییشترین خوشحالی ما بابت این است که این سرمایه های آینده که بچه های خود کرمان هستند توانستد خودشان را نشان بدهند و یک امیدواری بزرگی برای ما برای آینده باشگاه ایجاد کنند.

مربی مس در واکنش به اینکه آیا ممکن بود بازی به وقت اضافه بکشد، توضیح داد: ما در نیمه اول در آن دقایق ممکن بود گل های بیشتری هم بخوریم و این واقعیت است. کمااینکه ما هم قبل از آن فرصت هایی داشتیم و نزدیم ولی آن چند دقیقه ای که ماشین سازی فشار می‌آورد احتمال این بود که نتیجه به نفع آن تیم برگردد ولی در نیمه دوم ما خیلی کنترل شده توانستیم بازی را کنترل کنیم و طبیعتا اگر به گل نمی‌رسیدیم شاید به وقت اضافه می‌رفت اما بعید می‌دانم اجازه این را هم می‌دادیم که آنها به گل برسند. در نیمه دوم فرصت زیادی به تیم حریف ندادیم و فکر می‌کنم در یک لحظه مناسب بازیکن با تجربه ما وارد زمین شد و ورق را برگرداند. 

منهاجی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به جام حذفی به چشم تدارکاتی نگاه می‌کنند یا احتمال استفاده از بازیکنان اصلی در مراحل بعدی وجود دارد، عنوان کرد: اینکه ما بگوییم به جام حذفی بعنوان یکی از اهدافمان نگاه می‌کنیم اینطور نیست اما همانطور که‌ گفتم طبق تصمیمی که آقای حسین خانی گرفتند این را بعنوان عرصه ای که جوان ها بتوانند کسب تجربه کنند نگاه می‌کنیم و شعارمان هم این است "یک گام بیشتر، یک گام جلوتر". اینکه تا کجا بتوانیم یک گام جلوتر را برویم باید ببینیم چطور می‌شود و امیدوارم ادامه دار باشد ولی نمی‌توانم پیش بینی کنم تا کجا. اینطور نیست که بچه های اصلی و فرعی داشته باشیم اما جوان و باتجربه داریم. فضای جام حذفی متعلق به جوان تر هایمان است و فکر می‌کنم که لیاقت هایشان هم نمایش می‌دهند و باز هم به فوتبال کرمان و آقای حسین خانی تبریک می‌گویم بخاطر اینکه به معنی واقعی جوان گرایی می‌کند و از بچه های بومی و جوان هایش استفاده می‌کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر