رضا عنایتی سرمربی هوادار می‌گوید در جام حذفی و مقابل خلیج فارس ماهشهر با بازیکنان جوانش پا به مسابقه خواهد گذاشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف خلیج فارس ماهشهر تیم لیگ دویی می‌رود. رضا عنایتی سرمربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت: تیم ماهشهر برای ما کاملا ناشناخته است و مطمئنا فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. تیم ماهشهر برای ایجاد شگفتی انگیزه زیادی دارد و ما کاملا این موضوع را می‌دانیم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد. بازی‌های لیگ برای ما مقداری فشرده است و سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان‌تر در این بازی استفاده کنیم ولی هر آنچه که باید را به بازیکنان گفته‌ایم. فردا رقابت خیلی سختی داریم و باید انگیزه داشته باشیم و تلاش کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما نمی‌خواهیم غافلگیر شویم و تمام کارهایی که باید را انجام دادیم و امیدوارم فردا بازی‌ای باشد که هر دوتیم سلامت بیرون بیایند و تلاش ما بیشتر باشد و بتوانیم با شرایط خوب زمین را ترک کنیم.

عنایتی ادامه داد: شناخت زیادی از این تیم نداریم و فکر می‌کنم فقط یک بازی را بچه‌های ما توانستند فیلمش را بیاورند و ما نگاه کنیم و فهمیدیم با تیم کاملا سخت کوشی مواجه هستیم. تیمی که سخت برای گرفتن نتیجه تلاش می‌کند و این را به بچه‌ها گوشزد کرده‌ایم و امیدوارم فردا بازی خوبی شود.

عنایتی در خصوص غایبین تیمش بیان کرد: محروم نداریم اما تا دل‌تان بخواهد مصدوم داریم! بازی با ذوب آهن پنج تا شش بازیکن اصلی را نداشتیم و این بازی هم نداریم. بنا بر فشردگی‌ای که در لیگ داریم و چهار روز بعد از آن یک بازی سنگین مقابل تراکتور داریم سعی می‌کنیم به بازیکنان جوان تر بازی دهیم و روح الله باقری، داریوش شجاعیان، محمد قاضی، محمد ستاری و امیر حسین پور محمد بازیکنان مصدوم ما هستند اما بازیکنان جایگزین ما مقابل ذوب آهن نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند و امیدواریم فردا هم با تمام توان و انرژی کار کنند تا ما نتیجه خوبی بگیریم. 

او در پایان در خصوص مهره‌هایی که در اختیار دارد گفت: بازیکنانی که به لیگ برتر می‌آیند باید از نظر فنی بالا باشند. بین بازیکن فیکس و ذخیره هیچ تفاوتی نیست و با همان ارنجی که مقابل ذوب آهن بازی کردیم شاید چهار یا پنج تغییر بیشتر نداشته باشیم اما بازیکنان جایگزین مطمئنا شرایط خوبی دارند و آماده‌اند که فردا بتوانند کار بزرگ و خوبی انجام دهند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر