رافائل نادال، تنیسور مشهور و باتجربه اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال اخیرا بعد از طی کردن دوران مصدومیت در مسابقات ابوظبی شرکت کرد و این اولین حضور او در یک تورنمنت پس از مسابقات اوپن در واشنگتن در ماه اگوست بود. البته تورنمنت برای نادال چندان خوب پیش نرفت و با دو شکست مقابل اندی موری و دنیس شاپوالوف به پایان رسید.

اما این تنیسور پرافتخار هنگام سفر به اسپانیا به ویروس کرونا مبتلا شده و بر اساس ادعای خود این ورزشکار شرایط چندان هم برای او مناسب نیست. نادال به دلیل مصدومیت در مسابقات ویمبلدون، المپیک توکیو و مسابقات آزاد ایالات متحده غایب بود و حالا حضور او در تورنمنت آزاد استرالیا که از 17 ژانویه آغاز می شود نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

رافائل نادال گفت: "باید اعلام کنم که در هنگام بازگشت به خانه پس از شرکت در تورنمنت ابوظبی، آزمایش PCR در زمان ورود به اسپانیا روی من انجام گرفت و در نهایت آزمایش من مثبت شد. من لحظات ناخوشایندی را سپری می کنم، اما امیدوارم کم کم پیشرفت کرده و بهتر شوم. من در خانه هستم و باید انعطاف پذیری داشته باشم. بسته به روند تکامل بیماری، گزینه های پیش روی خود را تجزیه و تحلیل خواهم کرد. همچنین من شما را در جریان هر تصمیمی در مورد تورنمنت های آینده قرار خواهم داد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر