توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی علیرغم تساوی مقابل ولورهمپتون از عملکرد تیمش رضایت دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب چلسی در هفته های اخیر ادامه دارد و آنها در روزی که بخش زیادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتند، به تساوی بدون گل مقابل ولوز رضایت دادند. توماس توخل در پایان این دیدار مدعی شد با توجه به این شرایط دشوار، چلسی به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته است.

توماس توخل گفت: "من به از دست دادن این امتیازات اهمیت نمی دهم. از عملکرد تیم به خصوص در نیمه دوم راضی هستم. شرایط نیمه اول برای ما کمی سخت بود، ما باید در جریان مسابقه بهتر عمل می کردیم. برخی از بازیکنان مجبور بودند خود را با حضور در پست های جدید در زمین وفق دهند. ما در این مقطع به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که در بازی های خود پیروز شویم، اما من از نحوه بازی چلسی راضی هستم و هدایت این تیم از کنار زمین خوشایند بود.

اصولا ولورهمپتون موقعیت زیادی به حریفان نداده و گل های فراوانی دریافت نمی کند، پس ما نمی توانستیم انتظار داشته باشیم که فرصت های زیادی خلق کنیم، اما ما تلاش کردیم و هرگز دست از این کار برنداشتیم. نیمه دوم خوب بودیم و با توجه به شرایط، من از عملکرد چلسی راضی هستم. 

 

امتیازاتی که در خانه مقابل منچستریونایتد، برنلی و اورتون از دست دادیم آزاردهنده است، نه نه امروز. من نمی توانم در مورد سایر تصمیمات در مورد بازی های معوقه اظهار نظر کنم و فقط نگران امنیت بازیکنان بودیم و بازیکنان نگران سلامتی خود بودند.

شیوع شدید ویروس کرونا در لیگ برتر؟ من نظرم را گفتم و باشگاه نیز نظر خود را اعلام کرد، ما در مورد ایمنی و محافظت از بازیکنان خیلی صحبت می کنیم، اما مطمئن نیستیم که آیا امروز این کار را انجام دادیم یا نه. اگر فردا و تست های بعدی نیز مثبت شد، می‌خواهم در مورد انتظارات مدیران لیگ برتر با آنها صحبت کنم.

آیا آنها ما را مجبور به بازی مقابل برنتفورد می‌کنند و در صورت رخ دادن این اتفاق ما چه کاری باید انجام دهیم. همه در ابراز عقیده آزاد هستند و ما و مدیران لیگ برتر هر کدام نظر خود را داشتیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر