روملو لوکاکو، مهاجم چلسی، با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد که پس از ابتلا به کرونا شرایط خوبی دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو یکی از چهار بازیکن چلسی است که این هفته با تست مثبت کرونا روبرو شد و با ورود به قرنطینه نتوانست تیمش را در بازی برابر اورتون همراهی کند.

 تیمو ورنر، بن چیلول و کالوم هادسون اودوی دیگ بازیکنان این تیم هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. کای هاورتز نیز به دلیل بیماری نتوانست در این بازی حاضر باشد.

چلسی بدون ستاره‌های هجومی خود نتوانست از سد اورتون عبور کند و به تساوی 1-1 با این تیم رضایت داد.

لوکاکو با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش که 8.5 میلیون دنبال کننده دارد نوشت:« چند روز قبل با تست مثبت کرونا روبرو شدم. الان احساس خوبی دارم و در چند روز آینده هم باید در قرنطینه بمانم. پیام‌های شما را دیده‌ام و به خاطر آنها از شما سپاسگزارم. همگی در سلامت باشید.»

شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان لیگ برتری در روزهای اخیر باعث نگرانی‌های بسیاری شده و هشت دیدار در این هفت را به تعویق انداخت.

دیدار این هفته منچستریونایتد برابر برایتون نیز که قرار بود روز شنبه برگزار شود لغو شد، چرا که بسیاری از بازیکنان و اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و مرکز تمرینی این تیم نیز تعطیل شده است.

کنفرانس خبری امروز پپ گواردیولا نیز لغو شد، چرا که پاسخ تست کرونای مربی منچسترسیتی مشخص نبود و ممکن است این مربی اسپانیایی نیز به کرونا مبتلا شده باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر