منچسترسیتی با کسب برتری درخشان 0-4 مقابل نیوکاسل سال 2021 را به بهترین شکل به پایان برد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، 2021 بی تردید یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه منچسترسیتی بود. آنها با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شده و برای اولین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافتند که البته دست آخر مغلوب چلسی شدند. اما سیتیزن ها امروز با اقتدار  و چهار گل مقابل نیوکاسل به پیروزی بزرگی دست یافته و با 44 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

منچسترسیتی 105 گل در لیگ برتر در سال 2021 به ثمر رسانده که این بیشترین تعداد گلزنی این تیم در یک سال میلادی محسوب می شود. بهترین رکورد سیتیزن ها رقم 104 گل در سال 1929 و پپ گواردیولا و شاگردانش این رکورد را نیز از آن خود کردند.

همچنین منچسترسیتی در روز کریسمس در صدر جدول قرار خواهد داشت. جالب اینجاست لیورپول در هر سه فصل گذشته در صدر قرار داشت و در دو فصل جام را در نهایت تقدیم سیتی کرد. در واقع، سیتیزن ها پیش از این در فصول 12-2011 و 18-2017 در روز کریسمس صدرنشین بوده و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آوردند. همچنین با کسب برتری مقابل نیوکاسل، منچسترسیتی با 34 برد رکورد بیشترین پیروزی در یک سال میلادی را نیز امروز شکست که این تعداد برد در 42 بازی برای این تیم حاصل شد. رکورد قبلی در اختیار لیورپول با کسب 33 برد در سال 1982 بود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر