شاگردان رافا بنیتس 10 روز بعد از شکست دادن آرسنال، امشب چلسی را در استمفورد بریج با تساوی 1-1 متوقف کردند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم چلسی بعد از هشت بازی شکست ناپذیری، در هفته پانزدهم دومین شکست فصل خود را مقابل وستهام متحمل شد تا صدر جدول را از دست بدهد. این تیم در آغاز هفته جاری موفق شد لیدزیونایتد را با حساب سه بر دو شکست دهد و امشب در چارچوب هفته هفدهم میزبان اورتونِ رده چهاردهمی در ورزشگاه استمفورد بریج بود.

اورتون در همان هفته ای که چلسی بعد از هشت بازی، اولین شکست خود را متحمل شده بود، اولین برد خود را بعد از هشت بازی کسب کرد؛ برد ارزشمندی که این تیم مقابل آرسنال کسب کرد خیلی زود با شکست برابر کریستال پالاس فراموش شد تا اورتون با شکست به چلسی برسد.

این بازی در شرایطی از ساعت 23:15 امشب (پنج شنبه) آغاز شد که مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن چلسی، آن را در آستانه تعویق قرار داده بود. با این وجود اما بازی در زمان تعیین شروع برگزار و چلسی در غیاب لوکاکو، هادسون اودوی، ورنر و بن چیلول که نتیجه تست شان مثبت اعلام شده و هاورتز که مشکوک به کروناست، مقابل اورتون حضور پیدا کرد.

چلسی بازی را تهاجمی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق نخست به گل برسد اما جیمز پاس زیبا جورجینیو را در موقعیت تک به تک از دست داد. چند دقیقه بعد مونت یک تک به تک دیگر را از دست داد و ضربه رباح ماجری از کریستن پولیسیچ هم به گل تبدیل نشد تا چلسی زیر ده دقیقه به گل نرسد.

چلسی همچنان به حملات خود ادامه داد اما پیکفورد با چند عکس العمل خوب مانع از فروپاشی دروازه اورتون شد.  مهار ضربه مونت در موقعیت تک به تک در دقیقه 36 توسط پیکفورد، اوج درخشش دروازه بان ملی پوش اورتون بود که باعث شد دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

چلسی در نیمه دوم حملات خود را ادامه داد و در نهایت در دقیقه 69 به گل رسید؛ روی یک توپگیری در یک سوم دفاعی خودی، آبی ها یک حمله سریع را ترتیب دادند که در نهایت با پاس جیمز به مونت ختم شد و این بازیکن در سمت راست محوطه جریمه و از زاویه بسته موفق به باز کردن دروازه پیکفورد شده و نتیجه را یک بر صفر به سود میزبان کرد.

برخلاف جریان بازی و در عین ناباوری، تنها 4 دقیقه بعد از گل چلسی، این اورتون بود که به گل رسیده و بازی را به تساوی کشاند. روی ارسال ایستگاهی گوردون از سمت چپ، برنتویت، مدافع پیش تاخته اورتون با یک پرش بلند به توپ ضربه زد و همین ضربه با عبور از کنار دستان مندی، به گل تساوی میهمان تبدیل شد.

بعد از به تساوی کشیده شدن بازی، چلسی حملات خود را از سر گرفت و خیلی زود می توانست به گل برسد اما واکنش دیدنی پیکفورد روی ضربه سر بازیکن چلسی، دروازه اورتون را بار دیگر نجات داد. در دقایق پایانی اورتونی ها با یک بازی دفاعی و تاخیری سعی در حفظ نتیجه داشتند که این تاکتیک نتیجه بخش بود و شاگردان بنیتس موفق شدند دو هفته بعد از شکست دادن، آرسنال، دیگر تیم مطرح شهر لندن را هم با مساوی متوقف کنند.

چلسی با از دست دادن دو امتیاز در این بازی خانگی، 37 امتیازی شد تا در شب پیروزی لیورپول مقابل نیوکسل، رتبه سومی اش در جدول رده بندی تغییر نکند. اورتون هم با این مساوی خارج از خانه ارزشمند، 19 امتیازی شد اما رتبه چهاردهمش هیچ تغییری نکرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر