یوونتوس پیشنهاد معاوضه آرتور ملو و مائورو ایکاردی را به پاری سن ژرمن داده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هنوز با شوک جدایی کریستیانو رونالدو کنار نیامده و مهاجمان این تیم در فصل جاری عملکرد چندان رضایت بخش ارائه نداده اند. مکس آلگری از مدیران بیانکونری درخواست جذب حداقل یک مهاجم جدید در فصل زمستان را داشته و در هفته های اخیر نام مائورو ایکاردی، هشتمین گلزن برتر تاریخ اینتر و البته بازیکن نیمکت نشین این روزهای پاری سن ژرمن بیشتر از دیگران مطرح شده است.

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه یوونتوس در ازای جذب مائورو ایکاردی در فصل زمستان، آرتور ملو، هافبک برزیلی خود را به صورت قرضی به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده اند. با وجود ستاره های بزرگی مانند لئو مسی، کیلیان امباپه، نیمار و حتی آنخل دی ماریا، مائورو ایکاردی آرژانتینی کمی بیش از 800 دقیقه در تمام رقابت ها بازی کرده و البته اغلب در بازی های حساس نیمکت نشین بوده است.

از طرفی دیگر یوونتوس نیز حدود یک سال بعد از سرمایه گذاری روی آرتور ملو و معاوضه این بازیکن با میرالیم پیانیچ از بارسلونا، دیگر تمایلی به حفظ این هافبک برزیلی نداشته و ترجیح می دهد در همین فصل زمستان او را به فروش برساند. اولویت اصلی بیانکونری در ماه ژانویه جذب یک مهاجم جدید است و با توجه به توافقات اولیه ادینسون کاوانی با بارسلونا، احتمال جذب مائورو ایکاردی بیشتر از گذشته شده است. همچنین در صورت رفتن به فرانسه، آرتور دوباره با هموطنان خود مارکینیوش و نیمار و البته لیونل مسی که در دو فصل در بارسلونا با او همبازی بود، ملاقات خواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر