گلزن پرسپولیس در جام حذفی می‌گوید قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر با تلاش بازیکنان و کادر فنی به دست آمده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی امروز در حالی دوباره برای پرسپولیس به میدان رفت که بازوبند کاپیتانی تیمش مقابل ویستا توربین را هم بر بازو بست و توانست دومین گل بازی را با شوت محکم به ثمر رساند.

نعمتی در میکسدزون ورزشگاه آزادی با اشاره به برد در جام حذفی عنوان کرد: نمایش خوبی داشتیم؛ امروز فرصتی پیش آمد تا نفراتی که کمتر بازی کرده بودند، استفاده شوند. خدا شکر آنقدر بازیکنان و کادر فنی ما خوب هستند که توانستیم در این بازی هم با قدرت برنده شویم، به مرحله بعد برویم و ان‌شاالله بتوانیم قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم.

او در خصوص اینکه بازیکنان ویستا توربین اعتقاد داشتند قبل از گل او، عیسی آل‌کثیر در موقعیت آفساید صاحب توپ شده و پاس گل داد، ابراز کرد: فکر نمی‌کنم. به نظرم کارشناسان داوری در این باره صحبت کنند، بهتر است.

هافبک سرخ‌پوشان در خصوص اظهارات استقلالی‌ها مبنی بر اینکه جام‌های پرسپولیس بیرون از زمین رقم خورده است، عنوان کرد: کسی که فوتبال بازی کرده باشد، شک نکنید این حرف‌ها را نمی‌زند.

نعمتی تاکید کرد: کسی که فوتبال بازی کرده باشد، می‌داند تمام زحمات این بازیکنان وسط زمین است. پنج سال است قهرمان شدیم، این قهرمانی‌ها از بیرون بوده؟ بازیکنان و کادر فنی بودند که این قهرمانی‌ها را آوردند. فکر نمی‌کنم این حرف‌ها منطقی باشد و کسی که فوتبالی باشد، از این حرف‌ها نمی‌زند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر