بازی های لیگ برتر فعلا بر همان برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شایعات 24 ساعت اخیر مبنی بر احتمال لغو دیدارهای لیگ برتر حقیقت نداشته و فعلا چنین تصمیمی در دستور کار قرار ندارد. پس از جلسه با مدیران تیم های لیگ برتر در روز دوشنبه، در نهایت اتحادیه فوتبال تصمیم گرفته تا در صورت امکان برنامه بازی های پیش رو را طبق آنچه از قبل مشخص شده، پیش ببرد. شیوع دوباره ویروس کرونا در انگلیس شرایط برای برگزاری مسابقات را دشوار کرده و در همین چند روز اخیر شش بازی از 10 دیدار این هفته به تعویق افتاد و مسابقات تکراری دور سوم و چهارم جام حذفی نیز لغو شد.

در این جلسه مدیران برخی از تیم های لیگ برتری مدعی شدند که در صورت امکان بهتر است مسابقه ای لغو نشوند، زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت توقف لیگ برتر نیز شرایط بهبود یابد. البته برخی دیگر نیز مدعی شدند هماهنگی و یکپارچگی رقابت ها در معرض خطر بوده و بهتر است همه تیم ها به یک تعداد و در زمانی مشخص به میدان بروند.

قرار است تیم های لیگ برتر سه بار در مقطع باکسینگ دی و تا دوم ژانویه بازی کنند و علیرغم تصمیم برای ادامه  فصل طبق برنامه ریزی، این احتمال وجود دارد بازی های بیشتری به دلیل افزایش موارد مبتلا به کرونا به تعویق افتد. اما فعلا چنین قصد و برنامه ای توسط مدیران برگزاری لیگ برتر وجود ندارد و مسابقات طبق روال گذشته انجام خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر