آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام نیز چندان دل خوشی از داوری بازی با لیورپول ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در شبی که فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد، 2-2 در خانه مقابل لیورپول متوقف شده و دو امتیاز مهم را از دست داد. گل دوم مرسی سایدی ها در صحنه مشکوک به هند به ثمر رسید، اما آنتونیو کونته مدعی شد تمایل چندانی به صحبت در مورد مسائل داوری در پایان این دیدار ندارد.

آنتونیو کونته گفت: "در پایان این دیدار به بازیکنانم گفتم که فکر می کنم عملکرد خوبی ارائه داده و شانس کسب سه امتیاز مقابل یکی از بهترین تیم های جهان و نه فقط اروپا را داشتیم. ما امشب یک امتیاز گرفتیم و در پایان این می تواند امتیاز خوبی برای تاتنهام باشد.

می‌دانم که اگر می‌خواهیم سطح خود را بهبود بخشیم، باید کاری کنم تک تک بازیکنانی که در اختیار داریم پیشرفت کنند. اگر این کار را انجام دهیم، سطح تیم نیز ارتقا پیدا می کند و در غیر این صورت رقابت‌ کردن با دیگر تیم های لیگ برتر بسیار دشوار خواهد بود.

 

شاهد ارائه عملکرد خوبی از سوی هری وینکس و دله آلی بودیم و من در مورد توانایی های این دو بازیکن شکی نداشتم. هری وینکس بسیار سخت تلاش کرده و من را در تمرینات تحت تاثیر قرار داده است. او بازیکن بسیار خوبی است و وقتی ما با سیستم سه مدافع بازی می کنیم، عملکرد او در پست شماره چهار خیلی خیلی خوب است. دله آلی نیز نمایش خوبی ارائه داد و وقتی ما 2-5-3 بازی می کنیم، دله خیلی خوب ظاهر شده و توانایی حرکت کردن به سمت دروازه حریف را دارد.

جنجال داوری؟ راستش را بخواهید من صحنه رابرتسون یا برخورد هری کین و احتمال رخ دادن پنالتی را ندیدم. کادر فنی به من گفتند که گل دوم لیورپول هند واضح بود. اما فکر می کنم درست نیست که در مورد تصمیم داور بعد از بازی اظهار نظر کنم. مطمئن نیستم که یورگن کلوپ در این مورد نظری داده یا نه، اما کادرفنی من گفتند که گل لیورپول قطعا هند بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر