دروازه بان نود معتقد است که از آمار درخشانش مقابل استقلال تعجب نکرده است!

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، با 14 کلین شیت در 25 بازی، رضا منصوری فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و در حالی که قرار بود در لیگ یک به میدان برود با نود ارومیه در لیگ دو، فصل جدید را شروع کرد. او که طی 5 بازی اخیر نود ارومیه 4 کلین شیت ثبت کرده بود شب گذشته یکی از بهترین شب های خود را مقابل استقلال تهران سپری کرد. منصوری در روزی که استقلالی ها از شروع تا پایان بازی یکسره حمله می کردند، دروازه تیمش را تا دقیقه 88 بسته نگه داشت. او بعد از دریافت گل مساوی در وقت های اضافه هم چند نجات مهم داشت و در ضربات پنالتی توانست یک ضربه بازیکنان استقلال را مهار کند.

این عملکرد خوب بهانه ای شد تا گفت و گویی با ستاره نودی ها در ورزشگاه آزادی داشته باشیم که در ادامه می خوانید:

از آمارم تعجب نکردم

بعد از اینکه نتیجه قرعه کشی مشخص شد من برای بازی با استقلال برنامه ریزی کردم و کاملا آماده این رویارویی بودم. مثل همیشه که با تمام قوا برای تیمم به میدان می روم در این دیدار هم درون دروازه ایستادم و خودم از آماری که داشتم تعجب نکردم چرا که در بازی های لیگ هم، این گونه هستم و به لطف خدا توانسته ام برای تیمم مفید واقع شوم.

همه از قدرت استقلال مطلع هستند

استقلال یک تیم قدرتمند با هوادارانی فهیم است که همه از قدرت آن اطلاع دارند. تعداد بالای موقعیت هایی که آنها روی دروازه ما ایجاد کردند نشان از این قدرت دارد و همین موضوع باعث شد تا روز سختی پشت سر بگذارم و از اینکه توانستم در این روز سخت یکی از بهترین بازی هایم را انجام دهم خوشحالم.

10 سیو انجام دادم

منصوری در پاسخ به این سوال که آیا می دانی چند سیو انجام دادی گفت: طبق آمار استقلال 52 بار به سمت دروازه ما شوت زد و فکر می کنم 10 سیو در این مسابقه انجام دادم. آنها بالای 900 پاس در این بازی داشتند و خدا را شکر توانستم به خوبی مقابل شان ایستادگی کنم. در لیگ برتر انگلستان، داشتن 7 سیو معیاری برای عملکرد عالی یک دروازه بان محسوب می شود و این آماری که مقابل استقلال داشتم باعث شد تا انگیزه ام برای ادامه فصل خوبی که داشتم بیشتر شود.

همه کیفیت تیم ما را دیدند

او در واکنش به تاثیر رویارویی با استقلال در انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش گفت: بله قطعا چنین موضوعی در انگیزه هر بازیکنی موثر است. من در لیگ دسته دوم هم چنین آمارهایی دارم ولی خب پخش مستقیم بازی از رسانه ملی و میلیون ها بیننده ای که بازی را می بینند یک عامل انگیزشی بالا برای همه بازیکنان ما بود که بتوانیم کیفیت خودمان را به همه نشان دهیم.

این موفقیت کار دسته جمعی تیم بود

دروازه بان نود با رد این که ستاره تیمش مقابل استقلال بود تاکید کرد: این بی انصافی است که همه چیز را پای من بنویسیم. زحمت تک تک بچه ها بود که ما توانستیم یک بازنده سربلند مقابل استقلال باشیم. من تلاش خودم را به عنوان دروازه بان انجام دادم و خوشبختانه با مهار یک پنالتی و جلوگیری از به ثمر رسیدن چندین موقعیت مسلم گل موفق عمل کردم. در سایر پست ها هم بچه ها بهترین بازی ممکن را انجام دادند که آن طور استقلال را به دردسر انداختیم و بعد از 120 دقیقه متاسفانه روی ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. همه در این بازی خوب، سهم داشتند و حتی دیدید که در چند صحنه بازیکنان ما در خط دفاعی مقابل توپ ایستادند و حتی از روی خط هم دروازه را نجات دادند.

می دانستم مهری پنالتی را کجا می زند

منصوری که در این فصل دو پنالتی در لیگ دو گرفته بود یکی از پنالتی های تیم استقلال را هم مهار کرد. او در این خصوص گفت: بله من در این فصل دو پنالتی در لیگ دو مهار کرده بودم و با توجه به شناختی که از سعید مهری داشتم می دانستم که قرار است توپ را کجا بزند؛ برای همین توانستم پیش از زدن ضربه جهت آن را تشخیص داده و مهارش کنم. شکست در ضربات پنالتی خیلی سخت بود ولی همین که توانستیم مقابل استقلال 120 دقیقه، فوتبال خوبی انجام دهیم و این تیم را تا آستانه شکست پیش ببریم، برایمان رضایت بخش بود و باعث شد تا با روحیه ای بالاتر به بازی های لیگ برگردیم.

بهاری یک تنه برای نود تلاش می کند

دروازه بان نود در مورد کوچینگ یحیی بهاری در کنار زمین به عنوان مدیرعامل در شرایطی که سرمربی تیم دو روز پیش از بازی استعفا داده بود گفت: آقای بهاری یک تنه برای موفقیت تیم ما تلاش می کنند و اقداماتی که برای نود انجام داده اند قابل تحسین است. من به عنوان بازیکن نمی توانم در مورد کادر فنی و وضعیت آن صحبتی انجام دهم ولی طی این چند وقت اخیر همیشه شاهد زحمت های آقای بهاری بودیم که به شکل های مختلف به تیم کمک کرده اند. در طول بازی هم با توجه به شرایطی که وجود داشت ایشان از نظر روحی به بچه ها انگیزه های کافی را دادند و دیگر اعضای کادر فنی هم با راهنمایی هایشان ما را در این مسابقه همراهی کردند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر