مهاجم گلزن تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان سرانجام بعد از یک کشمکش خود را برای دور جدید تمرینات به کادرفنی معرفی کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" اردوی قبلی تیم ملی فوتبال زنان در شرایطی انجام شد که حواشی زیادی داشت و مهم‌ترین اتفاق، عدم تمکین مهاجم گلزن و خانم گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان از دستور کادرفنی بود و افسانه چترنور به رغم دعوت به اردوی ملی، درخواست ایراندوست را رد کرد و در جمع بازیکنان شهرداری سیرجان مانده بود تا ایراندوست این‌چنین واکنش نشان دهد که برای او جانشین دارد.

اما با این‌حال، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان با توجه به کمبود بازیکن در پست مهاجم تصمیم گرفت تا مجدداً افسانه چترنور را برای دور جدید اردوی ملی فرا بخواند و شبنم بهشت همبازی چترنور که رفاقت نزدیکی با او دارد را هم به فهرست تیم ملی اضافه کرد تا این دو بازیکن تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در دور جدید اردوی فوتبال زنان که از 27 آذر در تهران آغاز شده، حاضر شوند.

 

با توجه به این‌که زهرا قنبری طی نامه‌ای بیماری پدرش را دلیلی برای عدم حضور در اردوی ملی دانسته، حالا افسانه چترنور امید اول گلزنی تیم ملی فوتبال زنان است و وظیفه دشواری را بر دوش خواهد داشت؛ بازیکنی که احتمالاً در جمع 23 منتخب ایراندوست برای حضور در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

باید دید این مهاجم گلزن که در تورنمنت آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا هم درخشیده بود و عملکرد خوبی را از خود نشان داد، چه عملکردی را در اردوی ملی خواهد داشت و در صورت صلاحدید کادرفنی، در جام ملت‌ها نیز چه کارنامه‌ای را از خود مقابل برترین تیم‌های قاره به جای می‌گذارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر