با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن نیمار چهار تا پنج هفته دیگر به تمرینات بازخواهد گشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در پانزدهمین هفته لیگ فرانسه با سه گل سنت اتین را شکست داد و صدرنشینی مقتدرانه خود را تثبیت کرد. اما نیمار، ستاره برزیلی این تیم در دقایق پایانی آن مسابقه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدیدی شد و در حالیکه از درد به خود می پیچید زمین را ترک کرد.

البته تنها ساعاتی بعد از این آسیب دیدگی تلخ، نیمار پستی در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که با قدرت بیشتر باز خواهد گشت. نیمار در صفحه شخصی خود نوشت: "بهتر می‌شوم. متاسفانه این عقب‌گردها بخشی از زندگی یک ورزشکار محسوب می شود. حالا کاری که باید انجام دهی این است که سرت را بالا بگیری و رو به جلو بروی. من بهتر و قوی تر باز خواهم گشت."

ستاره برزیلی در این مدت ریکاوری خود را پشت سر گذاشته و حالا باشگاه فرانسوی در مورد وضعیت نیمار به روز رسانی انجام داده است. بر اساس اعلام پاری سن ژرمن نیمار چهار تا پنج هفته دیگر به تمرینات این تیم بازخواهد گشت. پاریسی ها کمتر از دو ماه دیگر یک دیدار بسیار حساس را مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهند داد و حالا به نظر می رسد که هدف نیمار رسیدن به آن بازی در بهترین سطح و آمادگی ممکن است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر