یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر لسترسیتی ابراز رضایت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف لسترسیتی رفت و در حالی که بازی در وقت قانونی با تساوی 3-3 به پایان رسیده بود، این لیورپول بود که موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

کلوپ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من بسیار بسیار از عملکرد تیمم، از روحیه آنها و از ذهنیتی که در طول بازی داشتند راضی و خوشحال هستم. در بسیاری از دقایق در نیمه اول همه چیز برای ما سخت شد و مجبور شدیم تغییرات زیادی اعمال کنیم. فکر می‌کردم نیکو ویلیامز می‌تواند در پست هجومی بازی کند اما این روش در کنار کانر بردلی جواب نداد. حتی با این که کانر بازیکنی بسیار خوب است و من این پسر را بسیار دوست دارم.»

این مربی آلمانی ادامه داد:« ما مجبور شدیم در نیمه دوم تغییراتی اعمال کنیم. تایلر مورتون را به خاطر کارت زردش بیرون کشیدیم. در نیمه اول وقتی فوتبال خوبی بازی می‌کردیم همه چیز درست بود اما وقتی وارد ساختار آنها می‌شدیم همه چیز بهم می‌ریخت. آنها ضدحملاتی داشتند و گل‌های ساده‌ای به ثمر رساندند.»

او اضافه کرد:« بین دو نیمه به پسرها گفتم که بازی‌شان را جدای از اشتباهاتی که روی گل‌ها داشتیم دوست داشتم و باید در لحظاتی بهتر عمل کنیم. تغییراتی که اعمال کردیم کاملا جواب داد. وقتی شما ژوتا را با این فرم در اختیار دارید و میلنر را در زمین قرار می‌دهید، مشخصا دیگر مشکل روحی و ذهنی ندارید و نبی کیتا هم آمد و عجب بازی‌ای به نمایش گذاشت! این پسرها فوق العاده ظاهر شدند و من واقعا بازی آنها را بسیار دوست داشتم!»

 

کلوپ در واکنش به عملکرد مینامینو اظهار داشت:« او گل بسیار خوبی زد و عملکرد بسیار خوبی داشت. وقتی شما تغییر زیادی در تیم ایجاد می‌کنید منصفانه است که آنها نتوانند صددرصد بازی خود را به نمایش بگذارند اما واقعا عملکرد خوبی داشتند. از نظر تاکتیکی او عالی و درخشان بود و این که توانست چنین گلی را در بهترین زمان ممکن به ثمر برساند عالی بود. او شایستگی زدن این گل را داشت چون تلاش زیادی در میدان کرده بود و در چند ماه اخیر نیز در تمرینات بسیار سختکوش ظاهر شده بود.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر