کارلتو در پایان بازی رئال و بیلبائو به ستایش از کریم بنزما پرداخت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو بامداد امروز در دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لالیگا در ورزشگاه سن‌مامس ایالت باسک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-2 به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

در این مسابقه که از بازی‌‌های هفته بیست‌و‌یکم لالیگا بود و به دلیل حضور کهکشانی‌‌ها در سوپرکاپ اسپانیا زودتر از موعد برگزار شد، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید هر دو گل تیمش را در عرض سه دقیقه (دقایق 4 و 7) به ثمر رساند. شروع هیجان‌انگیز این بازی با ثبت یک گل دیگر در دقیقه 10 ادامه یافت، وقتی که سانست یکی از گل‌های خورده را برای میزبان باسکی جبران کرد، هرچند که این گل برای نجات بیلبائو از شکست خانگی کافی نبود و کام هواداران بیلبائو در آستانه کریسمس تلخ شد.

 

رئال مادرید با کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود اکنون با 46 امتیاز، هشت امتیاز فاصله با سویای رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده، در صدر جدول قرار دارد. تیم بیلبائو هم با 24 امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی کاملی به نمایش گذاشتیم. با توپ و بدون توپ خیلی خوب بودیم و در دفاع نیز تمرکزمان را از دست ندادیم. امشب بازیکنانی که فرصت زیادی در فصل جاری نصیب شان نشده بود، بسیار آماده نشان دادند. این قدرت و انرژی تیمی است که می خواهد برای قهرمانی رقابت کند. طبعا وقتی اختلاف یک گل است، دقایق پایانی حساس و خطرناک سپری می شود و برای حفظ پیروزی زجر کشیدیم. حتی می توانستیم در دقایق پایانی یکی دو گل دیگر هم بزنیم اما مهم حفظ پیروزی بود.»

کریم بنزما:« عجب مهاجمی است و چه کاپیتان و بازیکن بزرگی در اختیار داریم. یک انسان بزرگ، با شخصیتی قوی و بسیار متواضع و فروتن.»

قدمی دیگر به سمت قهرمانی:« برد مهمی در زمینی دشوار بود. سن مامس ورزشگاه فوق العاده ای است و کسب برد در اینجا اصلا ساده نیست. الان زمان استراحت است و تجدید قوا برای نیم فصل دوم.»

غایبان زیاد به خاطر کرونا:« تست دو یا سه بازیکنی که نام شان را به من نگفته اند، منفی شده و علائمی هم نداشتند. همگی در ادامه آماده خواهند بود.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر