تنها چند روز پس از کنایه کارلو آنچلوتی به جایگاه بارسلونا، حالا رئال مادرید محتاج نمایشی درخشان از آبی اناری هاست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در حالی به مصاف کادیز رفت که می دانست باید برنده مسابقه شود تا فاصله با سویا نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش کاهش پیدا نکند. سویا توانسته بود بر اتلتیکو پیروز شود و فاصله را به 5 امتیاز کاهش دهد ضمن اینکه یک بازی نیز کمتر از رئال انجام داده است.

رئال با وجود 32 شوت به دروازه و در اختیار داشتن 82 درصد مالکیت توپ نتوانست دروازه کادیز را باز کند و به تساوی بدون گل قناعت کرد. کادیز فصل گذشته توانسته بود رئال را در دی استفانو شکست دهد و یک بار دیگر در زمین این تیم امتیاز گرفت. این سومین تساوی بدون گل خانگی رئال در فصل جاری بود. پیش از این اوساسونا و ویارئال نیز در برنابئو رئال را متوقف کرده بودند.

 

به این ترتیب سویا در صورت پیروزی در بازی فردا برابر بارسا در سانچس پیسخوان می تواند فاصله با رئال را به سه امتیاز کاهش دهد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در دو نشست خبری اخیر خود اعتراف کرد که سویا را رقیبی خطرناک تر از اتلتیکو و بارسا می داند و مدعی شد که برای قهرمانی تنها با سویا رقابت دارند اما خیلی زودتر از تصورات،کارلتو به بارسا محتاج شده است.

فردا شب نگاه کارلتو و همه هواداران رئال به بازی سویا-بارسا خواهد بود. پیروزی احتمالی سویا اگر با امتیاز از دست دادن رئال در زمین بیلبائو همراه شود(بازی چهارشنبه شب در سن مامس)، باعث خواهد شد تا لالیگا در سال 2022 حساس تر از همیشه دنبال شود. رئال در ژانویه علاوه بر بازی های کوپا دل ری باید در سوپرکاپ نیز حاضر شود و از این حیث تقویم شلوغ تری نسبت به سویا خواهد داشت. به اینها بازی های عقب افتاده مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی را هم باید اضافه کرد که هر دو تیم در آن نماینده هایی دارند.

کارلتو می گوید که بارسا فعلا حریف مستقیم رئال نیست اما سرمربی ایتالیایی به خوبی می داند که فردا بارسا می تواند چه کمک بزرگی به رئال مادرید کند. پیروزی و  حتی تساوی بارسا در زمین سویا هدیه ای غیرمنتظره از سوی آبی اناری ها به رئال خواهد بود. در این بین امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال حاضر نشد در مورد بازی سویا و بارسا اظهارنظر کند و گفت که فقط روی پیروزی بر بیلبائو متمرکز هستند. رئال در شرایطی پای به میدان می گذار که مطلع است فاصله با سویا به سه کاهش یافته یا بارسا توانسته ترمز اندلوسی ها را بکشد.

در شرایطی که بارسا و اتلتیکو از قافله مدعیان به دور مانده اند، سویا نزدیک ترین تعقیب کننده رئال است و به نظر قصد پاپس کشیدن هم ندارد. در واقع سال ها بود که سویا چنین تیمی در حد مدعی قهرمانی نداشت و از ضعف بارسا و اتلتیکو هم نهایت استفاده را برده است. آخرین هفته 2021 برای لالیگا داغ و هیجان انگیز خواهد بود؛ سویا و بارسا در سانچس پیسخوان و سپس بیلبائو و رئال در سن مامس. سویا اگر بارسا را شکست دهد و رئال در سن مامس نتواند پیروز شود، ژانویه‌ای هیجان انگیزتر هم در راه خواهد بود.

چه کسی است که نداند، فردا رئال هوادار سرسخت بارسلوناست و این اتفاقی نیست که همیشه رخ بدهد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر