بنابر ادعای اسپورت پیر امریک اوبامیانگ در لیست خرید زمستانی بارسلونا قرار گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال اصلا خوب پیش نمی رود و ستاره گابنی که اخیرا به یک نیمکت نشین تبدیل شده و در ایده های میکل آرتتا سرمربی توپچی ها جایی ندارد، دیگر بازوبند کاپیتانی را نیز نخواهد بست.

چند روز پیش با اعلام باشگاه آرسنال، بازوبند کاپیتانی این باشگاه پس از سه تخلف انضباطی که منجر به ایجاد بی نظمی در رختکن توپچی‌ها شده بود، از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد و این بازیکن در لیست آرسنال برای تقابل با وستهام نیز حضور نداشت.

در بیانیه باشگاه آرسنال آمده بود: "ما از همه بازیکنان خود، به ویژه کاپیتان انتظار داریم که طبق قوانین و استانداردهایی که همه ما تعیین کرده و توافق کرده‌ایم، کار کنند. ما کاملاً روی بازی فردا متمرکز هستیم."

 

همین وضعیت به وجود آمده برای ستاره گابنی باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از جمع توپچی ها به گوش برسد. در همین راستا اکنون اسپورت کاتالونیا مدعی شده که باشگاه بارسلونا که شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می کند، اوبامیانگ را در لیست خرید زمستانی خود قرار داده است و قصد دارد برای جذب او اقدام کند. این منبع مدعی شده که بارسا در این راه باید با یوونتوس رقابت کند و کار آسانی برای جذب اوبامیانگ نخواهد داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر