با پیروزی امشب بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان صدمین برد خود در رقابت‌های بوندسلیگا را به ثبت رساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم بوندسلیگا میزبان ماینس بود. در کمال تعجب شاگردان یولیان ناگلزمان ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه دو بار توسط کینگزلی کومان و جمال موسیالا به گل دست یافتند تا بازی نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود بایرن خاتمه پیدا کند و این تیم جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

بایرن روزهای فوق العاده ای را با یولیان ناگلزمان سپری می‌کند. آنها چند روز پیش در یک بازی کاملا تشریفاتی بارسلونا را با سه گل در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند تا زمینه ساز حذف این تیم بزرگ شده باشند. بایرن همچنین با توجه به توقف دورتموند مقابل بوخوم، فاصله را در صدر جدول با این تیم افزایش داد.

اما برد امشب بایرن مونیخ برابر ماینس باعث شد که یک رکورد ویژه برای سرمربی جوان این تیم یعنی یولیان ناگلزمان به ثبت برسد. در واقع این صدمین پیروزی ناگلزمان در رقابت‌های بوندسلیگا به شمار می‌آمد که برای یک مربی تنها 34 ساله آمار خیره کننده ای محسوب می‌شود. 15 مورد از این بردها با بایرن مونیخ بوده و بقیه آنها به همراه دو تیم سابق ناگلزمان یعنی هوفنهایم و لایپزیش حاصل شده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر