مدافع اسپانیایی پاریس در حالی که در نیمه دوم بازی امشب وارد زمین شده بود با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم پاری‌سن‌ژرمن امشب به نتیجه مساوی یک بر یک مقابل حریف قعر جدولی خود لوریان رضایت داد. پاریسی ها امشب نه تنها در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند بلکه یکی از ستاره های خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست دادند؛ این ستاره کسی نبود جز سرخیو راموس که فاصله زیادی با دوران حضورش در رئال دارد.

سرخیو راموس بعد از ترک رئال، انتظار زیادی برای اولین حضور خود با پیراهن پاریس کشید. او در هفته پانزدهم و پس از 5 ماه دوری از میادین توانست برای تیم جدیدش در بازی مقابل سنت اتین به میدان برود. ستاره اسپانیایی چهار بازی اخیر این تیم برابر نیس، لانس، بروژ و موناکو را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا همچنان روی دور بدشانسی باشد.

در بازی امشب مقابل لوریان که پاریس با یک گل در نیمه اول غافلگیر شده بود، راموس به عنوان بازیکن تعویضی در شروع نیمه دوم جای مندز را گرفت؛ او که امیدوار بود مثل دوران حضور در رئال مادرید حتی در نقش گلزن هم ظاهر شده و دل پاریسی ها را به دست بیاورد، نه تنها موفق به این کار نشد بلکه پیش از به صدا در آمدن سوت پایان، با دریافت کارت قرمز، مجبور به ترک زمین شد.

راموس که پیش از حضور در پاریس 26 بار کارت قرمز گرفته بود، بیست و هفتمین اخراج خود  را با پیراهن تیم جدید تجربه کرد. مدافع PSG در دقیقه 81 کارت زرد اول خود را گرفت و تنها چهار دقیقه بعد با پشت خود ضربه ای به بازیکن حریف که قصد عبور داشت وارد و او را نقش بر زمین کرد. همین خطا برای دریافت کارت زرد دوم و اخراج راموس کافی بود تا این او با چهره ای بهت زده زمین را ترک کند.  اخراج راموس در شرایطی رقم خورد که پاریس با یک گل از حریف عقب بود و چند دقیقه بعد (1+90) ایکاردی سانتر حکیمی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا شاگردان پوچتینو از شکست فرار کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر