اتفاقات اخیر فوتبال ایران بازار مشاجرات مدیریتی را داغ کرده و در تازه‌ترین ماجرا، چالش جالبی بین نصیرزاده و سعید آذری شکل گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، پشت پرده‌های فوتبال ایران در میان بحث‌های مدیریتی رو می‌شود و در تازه‌ترین ماجرا نصیرزاده اتهامات جالبی را نسبت به مدیرعامل اسبق ذوب آهن و فولاد خوزستان مطرح کرده است.

هوشنگ نصیرزاده داور اسبق فوتبال ایران که بعد از حضوری فعال در بخش حقوقی در طی سالیان اخیر به عنوان یکی از مدیران فوتبال ایران نیز در بخش‌های مختلف فعالیت داشته، بعد از اینکه سعید آذری در صفحه شخصی‌اش اتهاماتی را متوجه وی کرد، پاسخ تندی را کامنت کرد.

نصیرزاده که در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مناظره داغی را پشت سر گذاشته بود، امروز در متنی انتقادی از سوی سعید آذری مدیرعامل اسبق ذوب آهن و فولاد خوزستان خطاب قرار گرفت.

آذری که فصل گذشته مدیریت فولاد خوزستان را عهده‌دار بود، در این کامنت که زیر یکی از پست‌های صفحه اینستاگرامی ورزش سه نوشته شده، خطاب به نصیرزاده گفته: جناب آقای نصیر زاده شما با این همه اطلاعات به ظاهر حقوقی که در اختیار دارید ، چرا در هر باشگاهی که مدیر عامل تشریف داشتید پنجره نقل و انتقالاتی اون باشگاه در مقابل آرا صادره از اتاق حق اختلاف فیفا بسته شده است؟ شما در بحث‌اساس نامه فدراسیون هم‌نقطه‌نظراتی دادید که‌واقعا‌ مایه تاسف بود و نهایتا هم متوجه شدید که اساسنامه باید تغییر می‌کرد . شما چرا برادر عزیزم آدرس اشتباه توی جیب مردم میگذارید.

 

مدیرعامل سابق فولاد خوزستان و ذوب آهن که در این کنایه نصیرزاده را بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور و ماشین سازی و همچنین گسترش فولاد متهم کرده و او را زیر سوال برده است، در ادامه با پاسخی جالب از سوی وی مواجه شده است. نصیرزاده این کامنت انتقادی را بی پاسخ نگذاشته است و در جواب آن نوشت: آقای وزنه بردار بیگانه با فوتبال پولهایی که در باشگاه‌های دولتی در این مدت دست شما بوده دست هر مادر بزرگی هم بود حتی قهرمان باشگاه‌های جهان میشد. در ایران بهترین مدیر عامل پول است نه فرد و فقط در باشگاههایی رفتی که پول و دلار بوده چون پول مدیریت می کند و بی پولی پنجره باشگاهها را می بندد ؛ چرا در نساجی که بخش خصوصی بود از مدیریت اون فرار کردین شما بفرمایید پنجره فولاد را با خط زدن اون تعهد نامه کی بست؟ قرارداد پاتوسی را چه کسی در فولاد از ریال به دلار تبدیل کرد ؟و نیت چی بود ؟چرا هر بازیکن خارجی به ذوب و فولاد اومده برای انان باید مبلغ دلاری بعنوان رضایت نامه پرداخت می‌شد یعنی هیچ کدوم آزاد نبودند؟ ضمنادر آینده میگم که شرکت دی آی اسپورت که کار نقل و انتقالات بازیکنان در دوبی را انجام میدهد جریانش چیست شما با دوستی که با فلان مدیر برکنار شده ورزش دنبال مدیر عاملی استقلال بودی و مدتیه کامنت باب دل میذاری چند تا چیز دیگه را صلاح نیست بگم فعلا.

نصیرزاده ضمن اینکه مدیرعامل چند سال اخیر فوتبال ایران که سابقه حضور در ذوب آهن و همچنین فولاد خوزستان را در کارنامه دارد، با لفظ وزنه بردار بیگانه با فوتبال خطاب قرار داده است، اتهاماتی نیز متوجه وی کرده است.

مدیرعامل اسبق ماشین سازی با اشاره به این موضوع که آذری در جاهایی موفق عمل کرده که وابسته به ارکان اقتصادی بوده‌اند و مشکل مالی نداشته و به واسطه همین موفقیت را کسب کرده، این حرکت او را عادی جلوه داده است.

نصیرزاده به این موضوع هم اکتفا نکرده و در بخش بعدی کامنت خود اتهاماتی را متوجه سعید آذری هم کرده است و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فولاد را به او مربوط دانسته و نوشته است: قرارداد پاتوسی را چه کسی در فولاد از ریال به دلار تبدیل کرد ؟و نیت چی بود ؟چرا هر بازیکن خارجی به ذوب و فولاد اومده برای انان باید مبلغ دلاری بعنوان رضایت نامه پرداخت می‌شد یعنی هیچ کدوم آزاد نبودند؟

بخش جنجالی اتهامات نصیرزاده به سعید آذری اما به نظر می‌رسد نیاز به موشکافی بیشتری داشته باشد: ضمنادر آینده میگم که شرکت دی آی اسپورت که کار نقل و انتقالات بازیکنان در دوبی را انجام میدهد جریانش چیست شما با دوستی که با فلان مدیر برکنار شده ورزش دنبال مدیر عاملی استقلال بودی و مدتیه کامنت باب دل میذاری چند تا چیز دیگه را صلاح نیست بگم فعلا.

در شرایطی که تلفن همراه سعید آذری در حال حاضر در دسترس نیست تا نسبت به این جنجال در پست اینستاگرامی ورزش سه پاسخ او را بشنویم، هوشنگ نصیرزاده در تماس تلفنی که با وی داشتیم مدعی شد که پاسخش را در همین کامنت داده و اگر نیاز باشد طرف مقابل باید نسبت به آن جوابگو باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر