مهاجم فرانسوی استقلال مقابل شهرخودرو نیز از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان می‌رود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل نود ارومیه در جام حذفی در ضربات پنالتی برنده شد که رودی ژستد مهاجم اصلی آبی ها در مسابقات گذشته، در این دیدار استراحت کرد. در غیاب ژستد فرهاد مجیدی از امین قاسمی‌نژاد و ارسلان مطهری در خط حمله تیمش استفاده کرد و در نیمه دوم آرمان رمضانی را هم به زمین فرستاد.

اگرچه رمضانی در بازی با نود ارومیه عملکرد خوبی داشت و گل نجات‌بخش آبی ها را در دقیقه 87 به ثمر رساند تا آنها در 90 دقیقه بازنده نشوند اما فرهاد مجیدی برای بازی لیگ برتر دوباره به مهاجم فرانسوی اعتماد خواهد کرد.

مجیدی که به 7 بازیکن تیمش در بازی با نود ارومیه استراحت داده بود، قصد دارد مقابل شهرخودروی مشهد بار دیگر این نفرات را به لیست برگرداند و از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند. در این شرایط بار دیگر بازیکنانی مثل مطهری و رمضانی نیمکت نشین خواهند شد تا ژستد در نوک خط حمله استقلال به میدان برود.

این مهاجم فرانسوی اگرچه تاکنون گلی برای آبی ها به ثمر نرسانده اما در امر بازیسازی و ایجاد موقعیت برای سایر بازیکنان بسیار موفق بوده و عملکرد خوبش روی نبردهای هوایی باعث شده تا مجیدی به عنوان مهاجم اول استقلال به او اعتماد کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر