امین قاسمی نژاد از زمان حضور در استقلال، 310 دقیقه برای این تیم به میدان رفته اما در گلزنی یا گلسازی ناکام بوده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد را می توان پرحاشیه ترین و جنجالی ترین خرید تابستانی فوتبال ایران نامگذاری کرد. بازیکنی که تا پای پیوستن به پرسپولیس نیز پیش رفت اما ناگهان راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد تا به قول فرزاد مجیدی، آبی ها جنگ نقل و انتقالاتی را از رقیب دیرینه خود ببرند.

در حالیکه این وینگر 35 ساله زمستان گذشته نیز تا پای امضای قرارداد با استقلال پیش رفته بود و بنا به دلایلی این انتقال شکل نگرفت، تابستان امسال به این تیم پیوست اما تاکنون انتظارها را برآورده نکرده است. این بازیکن با رزومه 11 گل و 3 پاس گل در فصل گذشته از پدیده راهی استقلال شد اما در 310 دقیقه ای که برای تیمش به میدان رفته، در امر گلزنی یا گلسازی ناکام بوده است.

این بازیکن باتجربه اولین بار در دیدار برابر الهلال و از نیمه دوم به میدان رفت و آخرین بار نیز در جام حذفی مقابل نود ارومیه بازی کرد که دستاوردی برای او نداشته است. به نظر می رسد قاسمی نژاد هنوز در شوک این انتقال قرار داشته و با جو استقلال خو نگرفته است ضمن اینکه در دقایق کمتری نسبت به سایرین به بازی گرفته شده است.

 

از 12 دیداری که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر پشت سر گذاشته، قاسمی نژاد در کمتر از یک سوم آنها به میدان رفته است. در حالی‌که این آمار برای رودی ژستد دیگر مهاجم آبی ها 475 دقیقه است که در 6 دیدار لیگ برتری از ابتدا برای استقلال به میدان رفته با این تفاوت که مهاجم خارجی آبی ها دو پاس گل مهم به یزدانی و سلمانی داده و در ترکیب تیمش نیز موثر بوده است.

به هر شکل استقلال روز جمعه باید در دیدار با تیم قعرجدولی پدیده به میدان برود. حداقل روی کاغذ آبی ها شانس بالایی برای پیروزی دارند و این مسابقه می تواند آغازی برای امین قاسمی نژاد در تقابل با تیم سابقش باشد. بازیکنی که از همین پدیده چهره شد و به استقلال پیوست و شاید یکبار دیگر این تیم مشهدی باعث بازگشت قاسمی نژاد به فوتبال باشد. البته این اتفاق نیازمند حضور او در ترکیب آبی هاست و باید دید مجیدی در این دیدار به قاسمی نژاد نیز میدان می دهد یا خیر.

تگ های مرتبط

ارسال نظر