سرمربی تیم ویستا می‌گوید که تیم او انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، میلاد بلادی مربی تیم ویستا توربین در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و تیمی است که در جام حذفی همیشه حرف برای گفتن داشته است. فردا شاید بتوانیم از بازیکنانی که استفاده نکردیم بازی بدهیم تا خودی نشان بدهند. در روزهای اخیر تیم ما جو مثبتی داشته و فارغ از هر بحث تاکتیکی و تکنیکی روی بحث انگیزشی خیلی کار کردیم.

او در مورد انگیزه تیمش برای بازی پرسپولیس عنوان کرد: خیلی از بازیکنان ما لحظه شماری کردند از روز قرعه کشی تا حالا که با پرسپولیس بازی کنند. بازیکنان ما از این قرعه استقبال کردند و ما این را به فال نیک می‌گیریم. بازیکنان جوان ما دیده خواهند شد و مطمئن باشید ورزشگاه آزادی برایشان سکوی پرتاب خواهد شد. این شانس برای ما وجود دارد که بازیکنان ما دیده بشوند.

وی راجع به تیم ویستا توربین اظهار داشت: وقتی تیم ویستاتوربین تاسیس شد اولین باشگاهش خودم بودم و ما صعود کردیم لیگ دو. از آن موقع ما با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. فکر کنم زمان آقای پیوس با پرسپولیس بازی کردند و با استقلال هم بازی کردیم و بچه‌های ما به بازی با تیم‌های بزرگ عادت دارند. مطمئنم بازی فردا بازی خوبی خواهد بود. بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی قرارداد بالا ندارند اما امیدواریم بازیکنان خواسته‌هایمان را انجام دهند.

بلادی در مورد موفقیت تیمش گفت: باشگاه ما از سال ۹۷ تاسیس شد و در این چهار سالی که بوده‌ایم به غیر از امسال، باشگاه ما صعود کرده است. از لیگ سه به لیگ دو و از لیگ دو به لیگ یک آمدیم. باشگاه ما یک مجموعه است و یک شرکت دانش بنیان است که از مدیریت و هیات مدیره توانمندی برخوردارند و بخاطر همین ما شاکله بازیکنان لیگ سه را نگه داشته‌ایم و برایمان فرقی نداشته و با همان بازیکنان به لیگ دو آمدیم و الان هم در لیگ یک بازی می‌کنیم.

سرمربی ویستا راجع به نتیجه بازی با پرسپولیس توضیح داد: من احساس می‌کنم فوتبال ایران فوتبالی است که فقط و فقط یک اعتماد به نفس که لباس می‌تواند اعتماد به نفس را به بازیکنان بدهد. ما در این دو سه سالی که همراه تیم بودیم توانستیم به بازیکنان یاد بدهیم که فرقی بین بازیکنان ایرانی در هیچ لیگی نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس است که جایگاه تیم ها را مشخص می‌کند. از لحاظ فنی امیدوارم ما بتوانیم انگیزه کافی را به بازیکنانمان داده باشیم که بازیکنانمان بتوانیم مقابل پرسپولیس یک بازی خیلی خوب و قابل قبولی داشته باشند و امیدوارم جام حذفی همانطور که جام شگفتی ها است، ما بتوانیم یک شگفتی خلق کنیم همانطور که سال های پیش چنین شگفتی خلق شد و امیدوارم همانطور که در این سال ها بازیکنان من توانستند فعل خواستن را صرف کنند، فردا هن بتوانند یک بازی قابل قبول را به نمایش بگذارند و مطمئنا بازی با نتیجه ۰-۰ شروع می‌شود و در مستطیل سبز نتیجه بعدی رقم می‌خورد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر