بازی‌های بوندسلیگا به دلیل شیوع کرونا بار دیگر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی به آماری نگران کننده رسیده و بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه‌های فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

دیدارهای هفته گذشته لیگ برتر انگلیس یکی پس از دیگری به دلیل شیوع باورنکردنی کرونا در بین بازیکنان لغو شدند و به نظر می‌رسد که آمار در آلمان نیز نگران کننده است.

گفته می‌شود سرعت انتقال جهش اومیکرون به شدت بالاست و نیاز است که دوز سوم نیز پس از تزریق دو دوز واکسن دریافت شود تا بتوان در برابر این واریانت جدید مقاومت کرد.

همین باعث شد که مقامات آلمانی اعلام کنند که مسابقات بوندسلیگا از تاریخ 28 دسامبر پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

 

مشخص نیست که این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما این قدمی رو به عقب در واکنش به رشد خطرناک جهش‌های متفاوت ویروس کرونا به حساب می‌آید.

در ایتالیا هیچ ورزشگاهی اجازه استفاده از بیش از 75 درصد ظرفیتش را پس از قرنطینه مارس 2020 و بازگشت دوباره هواداران در ابتدای فصل جاری پیدا نکرد و تماشاگران تنها با نشان دادن کارت واکسن می‌توانند وارد ورزشگاه شوند، قانونی که گفته می‌شود قرار است به زودی در ورزشگاه‌های لیگ برتر انگلیس نیز اجرایی شود.

با این حال آلمان تصمیم گرفت که در شرایط فعلی و با توجه به رشد قابل توجه موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور، مسابقات فوتبالش را پشت درهای بسته برگزار کند و شاید با بهبود شرایط آنها نیز به بررسی کارت واکسن برای ورود به ورزشگاه اکتفا کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر