علی شجاعی با عملکرد تحسین برانگیزش در دو بازی اخیر می‌تواند در تفکرات یحیی جایی برای خودش پیدا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شجاعی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند در ابتدای سال 1400 مجبور به جراحی کتف خود شد و علاوه بر از دست دادن بازی‌های انتهایی لیگ بیستم، پیش فصل را نیز تحت نظارت پزشک و دور از تمرینات گروهی بود تا برای حضور در ترکیب پرسپولیس کار بسیار سختی را در پیش داشته باشد.

علی شجاعی اکنون در فهرست زیر 25 ساله‌های پرسپولیس قرار دارد اما در صورت تمایل یحیی به تمدید با او، این بازیکن از فصل بعد سهمیه بزرگسال محسوب می‌شود؛ بنابراین شجاعی برای متقاعد کردن کادرفنی پرسپولیس به منظور اختصاص دادن یک سهمیه بزرگسال به او باید هرچه در توان دارد رو کند.

شجاعی در بازی پیکان تنها چند دقیقه بازی کرد و درحالی که پرسپولیس با دو-یک شدن بازی تحت فشار قرار داشت گل سوم را به پیکان زد تا آمادگی‌اش را نشان دهد. 

شماره 23 سرخ‌ها در بازی مقابل ویستاتوربین به عنوان مدافع چپ از ابتدا به میدان رفت و پنج قطع توپ، دو نبرد هوایی موفق، دقت پاس 78 درصدی به همراه 4 پاس کلیدی را ثبت کرد و پس از به بازی رفتن سعیدآقایی، او که به یک خط جلوتر اضافه شده بود موفق شد چهارمین گل پرسپولیس را به زیبایی به ثمر برساند.

 خط هافبک پرسپولیس ترافیک سنگینی دارد اما این بازیکن چپ پا می‌تواند مدعی جدید بازی در پست دفاع چپ باشد و با سعید آقایی رقابت کند. قابلیت بازی در دفاع و هافبک و همچنین گلزن بودن این بازیکن می‌تواند به او برای انجام بازی‌های بیشتر در پرسپولیس کمک کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر