میلاد محمدی و محمد محبی که در هفته های اخیر دچار مصدومیت شده بودند به تمرینات گروهی تیم های خود برگشتند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران در دو بازی اخیر تیم آ.ا.ک در سوپر لیگ یونان غایب بود از دیروز و با تست پزشکی صورت گرفته به تمرینات گروهی تیمش برگشت و در بازی های پیش رو این اجازه را دارد که در صورت صلاحدید سرمربی تیم در ترکیب ثابت قرار بگیرد. 

میلاد محمدی پیش تر یکی از مهره های کلیدی تیم آ.ا.ک آتن بود و هم اکنون به همراه تیمش در جدول رده بندی سوپر لیگ یونان بعد از المپیاکوس دوم است. البته اختلاف بین این دو تیم در پایان هفته پانزدهم زیاد است. المپیاکوس تا به این جای کار 41 امتیاز اندوخته و تنها 4 امتیاز را به دلیل دو تساوی از دست داده است اما آ.ا.ک 30 امتیاز از در 15 بازی انجام داده به دست آورده و 15 امتیاز را از دست داده است. 

و اما محمد محبی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر هفته های متمادی به صورت انفرادی و زیر نظر پزشک تمرین می کرد به تمرینات تیم سانتاکلارا برگشت. تیم سانتا کلارا در 15 هفته سپری شده از لیگ برتر پرتغال 13 امتیاز اندوخته و تیم چهاردهم جدول به حساب می آید و محمد محبی امیدوار است در ادامه مسابقات با بازی های تاثیر گذاری که برای این تیم به نمایش می گذارد نقش مهمی در صعود تیمش در جدول رده بندی ایفاء کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر