نام هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره دیدار مقابل چلسی قرار گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هشت بار در لیگ جزیره به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و سه بار در جام اتحادیه بازی کرده و سه پاس گل داشته، امشب هم در فهرست نفرات تیمش مقابل چلسی حضور دارد.

تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در یکی از مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم آبی‌پوش لندن و حریف همشهری‌اش است.

سامان قدوس که در هفته هشتم فصل جاری لیگ برتر انگلیس از دقیقه ۷۲ به‌عنوان یار جانشین به ترکیب برنتفورد مقابل چلسی اضافه شد، امشب هم جزو نفرات ذخیره دیدار مقابل چلسی قرار گرفته که امیدوار است مثل بازی لیگ در جام اتحادیه هم برابر این تیم به میدان برود.

هافبک ایرانی برنتفورد آخرین بار در هفته دوازدهم لیگ جزیره حضور ثابت مقابل نیوکسل داشت و پس از آن در سه بازی نیمکت‌نشین بود و در دیدار اخیرشان برابر واتفورد هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت.

تیم فوتبال برنتفورد در مراحل قبلی جام اتحادیه انگلیس برابر تیم‌های فورست گرین، اولدهام و استوک‌سیتی به برتری رسیده بود، اما امشب مسیر سختی برای صعود مقابل چلسی خواهد داشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر