توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد شاگردانش مقابل برنتفورد تمجید کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در هفته های اخیر لیگ برتر خیلی خوب کار نکرده بود شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف برنتفرو‌د رفت و نهایتاً موفق شد با دو گل بر حریف خود غلبه کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود. همچنین بعد از پایان مسابقه دیشب قرعه کشی انجام و مشخص شد که چلسی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاتنهام برود.

توماس توخل در پایان بازی دیشب: "تقابل با تاتنهام و اتفاق خوبی برای هواداران ما محسوب می شود. این دربی لندن است و اشتیاق زیادی برای حضور در آن داریم. از نتیجه ای که مقابل برنتفورد به دست آوردیم بسیار راضی هستم و همچنین توانستیم نمایش بسیار خوبی را هم ارائه دهیم."

شرایط کرونایی و وضعیت چلسی برای دیدار با استون ویلا: "با توجه به شرایطی که وجود دارد اگر درست فهمیده باشم ابتدا باید تست کرونای بازیکنان منفی شود. در واقع اگر تست لوکاکو و ادوی منفی شود آنها مشکلی برای بازگشت به تمرینات نخواهند داشت."

 

توخل در ادامه پیرامون عملکرد کپا آریسابالاگا نیز گفت: "بسیار راضی هستم و تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفتم. البته تعجبی هم نداشت چرا که او ذهنیتی دارد که به واسطه آن در هر مسابقه که به میدان می‌رود عملکرد خوبی داشته باشد. در در واقع او کاری که باید را انجام داد و هر روز توانایی‌هایش را در تمرینات به نمایش می گذارد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر