نمایش خوب مهدی قایدی در بازی با عجمان و الظفره نشان داد او برای حضور در ترکیب ثابت شباب الاهلی بازیکن شایسته ای است و بهتر از این جواب خواهد داد که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هفته ها بود مهدی علی از مهاجم ایرانی تیمش به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب بهره می برد و معمولا او را در نیمه دوم وارد میدان می کرد. هر چند مهدی قایدی در چنین بازی هایی هم تلاش می کرد بازیکن تاثیر گذاری در ترکیب شباب الاهلی باشد اما مسابقاتی بود که نهایت تلاش او منجر به تساوی کشاندن بازی می شد اما در مصاف با عجمان و الظفره؛ شباب الاهلی با برد میدان را ترک کرد با اینکه مهدی  زننده گل نبود.

در مصاف با عجمان که تیم شباب الاهلی با نتیجه دو بر یک برنده شد مهدی قایدی آغاز گر گل دوم شباب الاهلی بود. روی یک کار ترکیبی و در حالی که می رفت توپ اوت شود  قایدی آن را به پشت محوطه جریمه حریف پاس داد و ادامه شاهد پاس توی عمق و گل دوم شباب الاهلی بودیم. در مصاف با الظفره که این بازی هم در چارچوب جام حذفی برگزار شد  قایدی زمینه ساز تک گل تیمش شد. با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. البته او  در این بازی می توانست نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند که در یک موقعیت تک به تک فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

جالب اینکه مهدی قایدی در هر دو بازی در دقایق پایانی بازی تعویض شد تا ترکیب کلی شباب اهلی مطابق نظر کارشناسان فوتبال امارات باشد.نیمکت نشینی مهاجم ایرانی در ترکیب شباب الاهلی بارها و بارها مورد اعتراض تماشاگران باشگاه هم بود که با صبر  قایدی و در نهایت تغییر دیدگاه مهدی علی به پایان رسید و به نظر می رسد در بازی های آتی شباب الاهلی هم این بازیکن به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی تیمش وارد میدان شود.

ملی پوش بوشهری در دو بازی اخیر تیمش اگر چه گل نزد اما یکی از بازیکنان اثر گذار تیمش بود بطوریکه حتی در پایان بازی با الظفره به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر