سفر «ریکاردو سوبرال چامبر» ملقب به کاکائو برزیلی به ایران برای برگزاری کلاس دانش افزایی سه روزه موجب شد تا برخی خبر از حضور او در تیم ملی به جای ناظم الشریعه دهند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی تیم ملی در جام جهانی فوتسال در لیتوانی و شکست در برابر قرقیزستان که موجب شد تیم ملی فوتسال نتواند به مرحله نیمه نهایی بازی راه پیدا کند موجب شد تا خیلی ها برکناری ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال را محتمل بدانند و پیش از مربی برزیلی صحبت از حضور یک مربی پرتغالی در تیم ملی فوتسال شده بود که در نهایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا پایان سال جاری با مربی ایرانی قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند است. و دیدید که تیم ملی با هدایت همین مربی دیدارهای دوستانه در برابر ایتالیا را برگزار کرد که در بازی نخست با نتیجه 6-4 برنده شد و در بازی دوم با نتیجه 4-3 شکست خورد.

احسان اصولی که به جای مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال شده است نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد و گفت: «نه چنین چیزی صحت ندارد و این یک شایعه‌‌‌ است که از طرف بعضی از افراد فرصت طلب و سودجو مطرح می‌شود. من به شما اطمینان می‌دهم تا این لحظه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هیچ گونه مذاکره و یا صحبتی با وی نداشته است.»

او هم چنین اشاره ای به بازی های دوستانه تیم ملی در برابر ایتالیا داشت و گفت: « خدا را شکر همه چیز برای تیم ملی در ایتالیا خوب پیش رفت. یک پیروزی و یک شکست نزدیک حاصل عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان در ایتالیا بود. همانطور که قبلا هم گفته شده بعد از جام جهانی تیم ملی نزدیک به هفتاد درصد جوان شده و میانگین سنی تیم کاهش پیدا کرده است.»

البته بیشترین خبری که در مورد ریکاردو سوبرال چامبر منتشر شد این بود که فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد حضور در تیم های ملی فوتسال پایه را داده است که این خبر هم تایید نشد و آنطور که از شواهد امر پیداست تیم ملی فوتسال با هدایت ناظم الشریعه به کار خود ادامه خواهد داد تا فروردین ماه آینده در بازی های مقدماتی جام ملت ها حاضر شود. بعید هم به نظر می رسد در این باره اتفاق خاصی رخ دهد به این خاطر که قرارداد این مربی تا پایان سال جاری است و مربی جدید فرصت کوتاهی برای آماده سازی تیم ملی فوتسال خواهد داشت چون فروردین ماه باید تیم ملی مهیای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر