در یکی از دیدارهای مهم هفته یازدهم لیگ برتر امروز در استادیوم شهدای مس سرچشمه مس رفسنجان پذیرای نسای مازندران خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات جالب این مسابقه تقابل تیم هایی است که در فصل جاری تغییر تاکتیک داده اند و با 3 دفاع فوتبال می کنند. البته مس در بازیهای ابتدایی با 4 دفاع بازی می کرد اما بعد از چند مسابقه تغییر شیوه داد و اکنون هفته هاست با 3 دفاع فوتبال می کند.

مس رفسنجان و نساجی بعد از تعطیلی لیگ در هفته های ابتدایی یک مسابقه دوستانه در استادیوم دانشگاه تربیت بدنی در برابر هم برگزار کردند که این مصاف دوستانه با نتیجه مساوی 3-3 به پایان رسید. با توجه به اینکه هر دو تیم روی زمین و رو به جلو فوتبال می کنند به نظر می رسد بازی امروز دو تیم هم یک بازی جذاب و تماشایی و حتی پر گل از آب دربیاید.

تا به این جای کار مس در نتیجه گیری تیم بهتری بوده است. مس 18 امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جدول قرار دارد و نساجی با 11 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد نساجی در همه هفته های سپری شده با همه تیم های مدعی از جمله استقلال – پرسپولیس – گل گهر – سپاهان – فولاد – آلومینیوم اراک و... بازی کرده؛ هم چنین بازی در زمین بی کیفیت استادیوم شهدای ساری موجب شده تا تیم مازنی نتواند در بازی های خانگی به شیوه دلخواه فوتبال کند و امتیازات لازم را به دست بیاورد. با این حال برای نساجی جای خرسندی است که در هیچ یک از هفته های سپری شده با وجود بازی با تیم های مدعی به قعر جدول نزدیک نشده و کاندیدای سقوط نبوده است.

موفقیت تیم های مس رفسنجان و نساجی در بازی با سه مدافع روی یک خط شاید در آینده تیم های بیشتری را برای بازی با این شیوه ترغیب کند. البته هم اکنون در لیگ برتر چند تیم دیگر هم هستند که با 3 مدافع بازی می کنند که مهمترین آن استقلال است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر