استقلال برای حفظ رقابت در صدر جدول و پدیده برای شگفتی سازی و کسب نخستین پیروزی فصل به مصاف هم رفته اند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای ابتدایی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال و پدیده در مشهد به مصاف هم می روند. پس از 5 تساوی سریالی و متوالی، آبی ها با پیروزی برابر پیکان به ناکامی ها پایان دادند و با کسب یک پیروزی ارزشمند برابر سپاهان مدعی، برای رقبا خط و نشان کشیدند. البته که باید این نکته را ذکر کرد که با حکم کمیته انضباطی، 5 تساوی متوالی تیم مجیدی نیز از بین رفت.

با این حال، رقابت حساس میان تیم ها در صدر جدول باعث شده است تا استقلال تنها با هدف کسب امتیاز برابر میزبان خود وارد زمین شود. رتبه پدیده در قعر جدول رده بندی است و این تیم هیچ بردی کسب نکرده است. آنها فقط 2 گل به ثمر رسانده اند و استقلال به همراه آلومینیوم دارای بهترین خط دفاعی لیگ است. هواداران آبی پوش امید زیادی دارند تا تیمشان بتواند در این بازی تفاضل گل خود را نیز بهبود ببخشد اما جدال برابر نود ارومیه سبب شده تا آنها به هیچ وجه حریف امروز خود را دستکم نگیرند.

در سمت مقابل نیز پدیده حضور دارد. تیمی که در این فصل هیچ بردی را کسب نکرده و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود. مشهدی ها فصل پرحاشیه ای را آغاز کرده اند. آنها لیگ را با رضا مهاجری استارت زدند، سپس اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی و جانشین مهاجری معرفی شد و حالا نیز سیدعباسی هدایت این تیم را برعهده گرفته تا پدیده ظرف 8 هفته ابتدایی لیگ 3 مربی را روی نیمکت خود دیده باشد.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پدیده و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته یازدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 

جمعه: 03/10/1400 ؛ ساعت: 15:00 

ورزشگاه: ثامن الائمه مشهد /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: میثم حیدری / کمک ها: قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: نادر جعفری

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی

محمد حسین حیدری

مجتبی بیژن

علی طاهران

ابوذر صفرزاده

ابوالفضل عکاشه

حسام پورهاشم

میلاد کمندانی

مسعود زائر کاظمین

رحمان جعفری

محمدرضا فلاحیان

سرمربی: داوود سیدعباسی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی

سیاوش یزدانی

عارف آقاسی

حسین مرادمند

جعفر سلمانی

کوین یامگا

زبیر نیک نفس

مهدی مهدی پور

امیرحسین حسین زاده

آرمان رمضانی

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

شرح گل ها:

پدیده صفر – استقلال یک (دقیقه 12: جعفر سلمانی): استقلال در نخستین حمله جدی خود به روی دروازه پدیده به گل رسید. پاس خوب مهدی پور از سمت راست زمین، در سمت چپ محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به فراهانی سنگربان پدیده، از زیر دستان او وارد دروازه شد و آبی ها به گل نخست خود دست یافتند.

لحظات حساس:

دقیقه 14: ارسال خوب جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ او را فراهانی مهار کرد.

دقیقه 16: پدیده برای رسیدن به گل تساوی به سمت دروازه آبی ها هجوم برد که پاس زائر درون محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و شلیک محکم این بازیکن در میانه های راه به سیاوش یزدانی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 19: پشت محوطه جریمه یک ضربه کاشته برای پدیده به دست آمد که ضربه کمندانی به دیوار دفاعی برخورد کرد.

دقیقه 22: توپ گیری بسیار خوب مهدی پور پشت محوطه جریمه و پاس دیدنی او در عمق، آرمان رمضانی را با گلر پدیده در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت این بازیکن به زیر توپ زده شد و از بالای دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت استقلال برای رسیدن به گل دوم از دست برود.

در حاشیه:

* به دلیل پاره بودن تور یکی از دروازه‌ها، بازی با تأخیر بیش از 3 دقیقه‌ای آغاز شد. مسئولین برگزار کننده بازی مشغول تعمیر مشکل دروازه بودند و این مسئله باعث وقفه در شروع بازی گردید.

* امین قاسمی نژاد از لیست بازیکنان استقلال برای این دیدار خط خورد تا نتواند تیمش را در این بازی همراهی کند. به هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال، قاسمی نژاد در گوشه‌ای از زمین مشغول تماشای تمرینات هم تیم‌های خود شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر