مربی شهرخودرو می گوید باید حسین مرادمند مدافع استقلال با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو در دیداری که تکلیف آن در همان نیمه نخست مشخص شد، با 3 گل بازی را به استقلال واگذار کرد. در دقایق پایانی این مسابقه، داوود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا یونس گرایلی به جای او در نشست خبری پس از بازی حاضر شود.

گرایلی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: متأسفانه در نیمه اول اسیر اتفاقات بازی شدیم و روی سه صحنه به دلیل اشتباهات فردی گل خوردیم. بازیکنان ما به دلیل اینکه تیم‌مان در انتهای جدول قرار دارد، به خود باوری نرسیده‌اند. استقلال را آنالیز کرده بودیم. آنها تاکتیک خاصی نداشتند و از توپ‌های مستقیم استفاده می‌کردند. با تعویض‌های داود سیدعباسی روند بازی به نفع ما برگشت و موقعیت‌های خوبی در نیمه دوم ایجاد کردیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم راضی هستیم. در نیمه اول اسیر تجربه حریف شدیم و بازیکنان نتوانستند افکار تاکتیکی سیدعباسی را در زمین پیاده کنند.

مربی شهرخودرو درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر پاسخ داد:  شرایط خیلی سخت است. برای اینکه بتوانیم تیم را حفظ کنیم اتحاد و انسجام بیرون از زمین ما باید قوی شود. همکاری لازم با پدیده نمی‌شود و حتی زمین ثامن را به ما ندادند. نمی‌‌دانم چرا در هیئت فوتبال استان برای بازیکنان پدیده هیچ هماهنگی صورت نمی‌گیرد، چون به محسن ربیع‌خواه و احسان حسینی که مصدوم هستند اجازه ورود به جایگاه ویژه داده نشد و از ورزشگاه خارج شدند. این دو بازیکن لباس پدیده را بر تن داشتند و به نظر می‌رسد همت لازم برای این تیم دیده نمی‌شود.

گرایلی با انتقاد از شرکت پدیده گفت: متأسفانه به دلیل عدم انسجام بیرون از زمین، داوران هم ما را اذیت می‌کنند. ما حمایتی نداریم و این اتفاقات برای‌مان می‌افتد. داود سیدعباسی که خیلی چیزها از او یاد گرفتم، در صحنه‌ای قصد داشت عصبانیتش را نشان دهد، ولی داور چهارم اشتباه کرد و حتی ناظر داور شاهد بود و اقرار کرد سیدعباسی اشتباهی مرتکب نشد. 

او با اشاره به اینکه مدافع استقلال می بایست با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج می شود، صحبت هایش را ادامه داد: پنج دقیقه بعد محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال که کارت زرد داشت و جلوی حمله پدیده را گرفت، ولی کارت زرد دوم را نگرفت تا اخراج شود. بازیکن ما کنار من بود و لحنش را شنیدم که بی‌احترامی نکرد، ولی با گزارش داور چهارم به داور وسط کارت قرمز گرفت. احساس می‌کنم به دلیل عدم انسجام بیرون از زمین، همه چیز به داخل زمین انتقال پیدا می‌کند و بازیکنان تمرکز ندارند. از مسئولان می‌خواهم ورود کنند، چون این تیم برای مشهد است و اجازه ندهند اتفاقات تأسف‌بار سال‌های گذشته رخ ندهد.

مربی شهرخودرو در مورد اینکه به دلیل عدم پرداخت پول استادیوم ثامن اجازه تمرین نداشته اند، گفت: در جریان پرداختی‌ها نیستم. اگر حرف شما درست باشد و پول زمین ثامن را ندادند، آیا باید کاری کنیم تیم نتیجه نگیرد؟ این یکی از مشکلات پدیده است و دلیل اصلی شکست پدیده نیست. این اتفاقات در نهایت به ضرر فوتبال مشهد است. 

گرایلی در پایان گفت: با تصمیم سیدعباسی یک هفته به مشهد آمدیم تا ببینیم همکاری صورت می‌گیرد، ولی دیدیم شرایط مهیا نیست. البته مدیریت تصمیم می‌گیرد اینجا بیاییم یا نه. ما اینجا احساس غربت داشتیم و کسی حمایت نکرد. چنین مسائلی روی اجماع مردم و داوران هم تأثیر می‌گذارد، چون وقتی داور احساس کند پدیده تیم غریبی است، به نفع استقلال سوت می‌زند! به مشکلات قبل کاری ندارم، ولی برای موفقیت باید اتحاد و انسجام به وجود بیاید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر